additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

QFFD, QRCS Provide Urgent Relief Aid for South Africa Flooding Victims

مساعدات إغاثية عاجلة من صندوق قطر والهلال الأحمر لمتضرري فيضانات جنوب إفريقيا

QNA

Doha: In cooperation with its strategic executive partner Qatar Red Crescent Society (QRCS), Qatar Fund for Development (QFFD) has deployed 22 tons and 908 kg of relief aid to the Republic of South Africa in response to the devastating floods in Durban.

The aid shipments included ventilators, beds, medical supplies, sportswear for children, pillows, blankets, and power generators.

On this occasion, HE Director-General of QFFD Khalifa Al Kuwari said that “this urgent aid comes to play a critical role in alleviating the severity of this humanitarian disaster for the affected people in the Republic of South Africa, especially after the floods that hit the coastal city of Durban,” adding that “although this aid is an emergency relief in nature, it plays a vital role in alleviating the repercussions of the crisis, by helping to ensure decent living conditions for the affected people.” CEO of QRCS Faisal Al Emadi said that “the relief aid provided will meet the humanitarian needs of over 100,000 affected people, taking into account the most vulnerable groups,” noting that health centers and hospitals will be supported with the supplies necessary for providing health services.

A relief delegation from QRCS and QFFD was deployed to monitor the situation closely and supervise the distribution of relief materials, in coordination with the South African Red Cross Society (SARCS).

Since last April, the coastal region of Durban in the Republic of South Africa has been suffering from massive flooding, which left behind hundreds of victims and huge property losses, especially in infrastructure.

قنا

الدوحة: أرسل صندوق قطر للتنمية، بالتعاون مع شريكه الاستراتيجي المنفذ الهلال الأحمر القطري، نحو 23 طناً من المساعدات الإغاثية إلى جمهورية جنوب إفريقيا، وذلك استجابة لفيضانات “ديربان” المدمرة.

وضمت هذه المساعدات، أجهزة تنفس صناعي، وأسرَّة ومستلزمات طبية، بالإضافة إلى ملابس رياضية للأطفال ووسائد وبطانيات ومولدات كهرباء.

وقال سعادة السيد خليفة الكواري، مدير عام صندوق قطر للتنمية، بهذه المناسبة، “تأتي هذه المساعدات العاجلة لتلعب دوراً مهماً في التخفيف من حدة هذه الكارثة الإنسانية للمتضررين في جمهورية جنوب إفريقيا، لا سيما بعد الفيضانات التي اجتاحت مدينة ديربان الساحلية. فهذه المساعدات، وإن كانت إغاثية وعاجلة بطبيعتها، تلعب دوراً مهماً في التخفيف من تداعيات الأزمة على المتضررين، حيث تساعد في تعزيز ضمان حياة كريمة لهم”.

من جهته، قال السيد فيصل محمد العمادي المدير التنفيذي للهلال الأحمر القطري، إن المساعدات الإغاثية المقدمة ستلبي الاحتياجات الإنسانية لفائدة أكثر من 100 ألف شخص من المتضررين، مع الأخذ بعين الاعتبار الفئات الأشد ضعفًا، بالإضافة إلى تدعيم المراكز الصحية والمستشفيات بالمستلزمات اللازمة لتقديم الخدمات الصحية.

يذكر أن فريقاً إغاثياً من الهلال الأحمر القطري يرافقه وفد من صندوق قطر للتنمية، غادر إلى جنوب إفريقيا بهدف تقييم الأوضاع عن قرب ، والإشراف على توزيع المواد الإغاثية، بالتنسيق مع الصليب الأحمر هناك.

يشار إلى أن منطقة ديربان الساحلية تعاني منذ شهر إبريل الماضي، من فيضانات عارمة خلفت المئات من الضحايا والكثير من الخسائر المادية، لا سيما في البنية التحتية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button