additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

QRCS Completes Construction of 8 Water Plants in North Kordofan State, Sudan

الهلال الأحمر القطري ينتهي من تنفيذ 8 محطات مياه في ولاية شمال كردفان بالسودان

QNA

Doha: Qatar Red Crescent Society (QRCS) has completed the construction of eight water plants in various localities of North Kordofan State, Sudan, fully funded by it, as part of the North Kordofan Water project, which was implemented in cooperation with its Sudanese counterpart, and in coordination with the North Kordofan Water Authority.

According to the three-month project plan, QRCSs representation office in Sudan took initial handover of the eight water plants, which are estimated to serve populations of up to 40,000 locals in the targeted areas.

This way, both people and livestock will find safe and potable water, which will make a positive difference in their economic and health conditions and help reduce mortality and morbidity rates dur to water-borne diseases.

The local community leaders and the beneficiaries expressed their happiness with this project, which would relieve their women and children from the burden of looking for and carrying water from remote areas, indicating that the project will leave a positive impact on their lives.

North Kordofan has very limited access to groundwater, and the locals find much difficulty securing clean water for drinking, personal use, and the watering of livestock on which they depend for their livelihood.

قنا

الدوحة: انتهى الهلال الأحمر القطري من إنشاء 8 محطات مياه في محليات ولاية شمال كردفان بالسودان، ممولة بالكامل منه، ضمن مشروع (مياه شمال كردفان) الذي تم تنفيذه بالتعاون مع نظيره السوداني، وبالتنسيق مع هيئة مياه الولاية.

وفي إطار خطة عمل المشروع، الذي استغرق 3 أشهر تحت إشراف المكتب التمثيلي للهلال الأحمر القطري في السودان، تم بالفعل الاستلام المبدئي لمحطات المياه الثماني، التي تخدم حوالي 40 ألف نسمة من المجتمعات المحلية في المناطق المستهدفة، بالإضافة إلى استفادة الثروة الحيوانية من مصادر المياه النظيفة والآمنة، ما يساهم في إحداث تغيير إيجابي في الحياة الاقتصادية والصحية للسكان، وتقليل معدلات الوفيات والأمراض الناتجة عن تلوث المياه.

وعلى هامش تسليم المشروع، أكد قادة المجتمع المحلي والأهالي المستفيدون أن هذا المشروع سيعفي نساءهم وأطفالهم من جهد ومشقة البحث عن مصادر المياه، كما سيوفر الوقت المهدر في حملها من مناطق بعيدة، مشيرين إلى أن المشروع سيترك أثرا إيجابيا في حياتهم.

يذكر أن المناطق المستهدفة تعاني من شح دائم في مصادر المياه، ويواجه السكان صعوبات كبيرة في الحصول على مياه آمنة ونظيفة للشرب والاستخدام الشخصي وسقي الماشية التي يعتمدون عليها في معاشهم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button