additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🇶🇦 DOHA

Bill Gates reveals why he doesn’t own cryptocurrency

بيل غيتس يكشف عن سبب عدم امتلاكه للعملات المشفرة

The Independent

Bill Gates says he does not own any cryptocurrency because he prefers investing his money “in things that have valuable output”.

The Microsoft founder, who is the world’s fourth richest man with a personal wealth of $116bn (£92.8bn), made the comments during an “Ask Me Anything” event on Reddit.

“The value of companies is based on how they make great products,” Mr Gates wrote.

“The value of crypto is just what some other person decides someone else will pay for it, so not adding to society like other investments.”

Cryptocurrencies have seen around $1 trillion wiped off their value in 2022, with $200bn being erased in just 24 hours earlier this month alone.

Bitcoin, the largest cryptocurrency, reached an all-time high of more than $68,000 in November 2021, but as of Saturday afternoon, had value of just over $29,300.

Mr Gates is not the only billionaire to avoid crypto.

Berkshire Hathaway CEO Warren Buffett told his company’s annual meeting in April that he was extremely skeptical of it.

“Whether it goes up or down in the next year, or five or 10 years, I don’t know. But the one thing I’m pretty sure of is that it doesn’t produce anything,” said Mr Buffett. “It’s got a magic to it and people have attached magics to lots of things.”

الشرق

الدوحة: كشف الملياردير الأمريكي ومؤسس شركة “مايكروسوفت”، بيل غيتس، عن عدم امتلاكه لأي عملات مشفرة، لأنه يفضل أن يستثمر أمواله “في الأشياء التي يُفضي الاستثمار فيها إلى مخرجات ذات قيمة”، وفق صحيفة “ذا إندبندنت” البريطانية. 

وقالت الصحيفة، إن تصريحات غيتس حول العملات المشفرة جاءت خلال فعالية “اسألني عن أي شيء” Ask Me Anything، التي نُظمت على موقع “ريديت” Reddit الشهير.

وقال الملياردير “العملات المشفرة لا تستمد قيمتها إلا من قرار شخص ما بأنه سيدفع هذا المبلغ أو ذاك مقابلها، ومن ثم فهي عكس الاستثمارات الأخرى، لا تضيف شيئًا ذا قيمة إلى المجتمع”.

وأشار بيل غيتس في إجابته عن العملات الرقمية إلى أن “قيمة الشركات تعتمد على مقدار ما تصنعه من منتجات رائعة”.

وجاءت تصريحات غيتس وسط تقارير اقتصادية عالمية عن انهيار العملة المشفرة، في وقت سُجلت فيه خسارة بنحو تريليون دولار من قيمتها في عام 2022، وفقدت نحو 200 مليار دولار من قيمتها في 24 ساعة فقط في وقت سابق من هذا الشهر.

وكانت عملة “بيتكوين” أبرز العملات المشفرة، حيث بلغت أعلى قيمة لها حين وصلت إلى أكثر من 68 ألف دولار في نوفمبر 2021، غير أن قيمتها انخفضت انخفاضًا حادًا حتى وصلت إلى نحو 29300 دولار للسهم في مايو الجاري، ويقول الخبراء إنه قد ينخفض إلى أقل من ذلك.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button