additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business😎 LifeStyle

Doha Jewellery and Watches Exhibition Concludes

اختتام معرض الدوحة للمجوهرات والساعات

QNA

Doha: The 18th Doha Jewellery and Watches Exhibition (DJWE) concluded on Saturday evening.

DJWE 2022 was held over six days at Doha Exhibition and Convention Center with the participation of more than 500 brands from over 10 countries.

The exhibition served as a vital platform for networking with jewellery and watch enthusiasts in Qatar and abroad, and hosted a series of workshops and many events that provide the opportunity for industry experts and brand owners to connect with their customers in the region and learn more about their tastes.

The exhibition hosted for the first time luxury fashion house Louis Vuitton, French jeweller Lorenz Baumer and Italian watchmaker Gaga Milano. Famed French department store and brand, Printemps, also participated in the event, paving the way for its debut in Qatar later this year when the 150-year rich label will open its first ever store outside of France.

Bollywood superstar Alia Bhatt joined the opening ceremony as the face of the Qatar Tourisms promotional campaign for DJWE in select regional and international markets.

For the fifth year in a row, the exhibition allocated spaces for ten Qatari designers and local entrepreneurs to provide them with opportunities to display their collections alongside the world’s most famous brands, as part of Qatar Tourism’s continuous efforts to support and nurture promising talents and entrepreneurs in Qatar.

قنا

الدوحة: اختتمت، مساء الأمس، فعاليات النسخة الثامنة عشرة لمعرض الدوحة للمجوهرات والساعات الذي أقيم على مدى ستة أيام بمركز الدوحة للمعارض والمؤتمرات وشاركت فيه أكثر من 500 علامة تجارية من أكثر من 10 دول حول العالم.

وشكّل المعرض منصة حيوية للتواصل مع عشاق المجوهرات والساعات في قطر وخارجها واستضاف سلسلة من ورش العمل، والعديد من الفعاليات التي تتيح الفرصة لخبراء الصناعة وأصحاب العلامات التواصل مع جمهورهم وعملائهم في المنطقة، ومعرفة المزيد عن أذواقهم.

واستضاف المعرض للمرة الأولى دار الأزياء الفاخرة “لويس فيتون”، ودار المجوهرات الفرنسية “لورنز باومير”، ودار الساعات الإيطالية “جاجا ميلانو”، كما شاركت فيه العلامة التجارية الفرنسية الشهيرة “برينتو” تمهيدًا لإطلاقها للمرة الأولى في قطر هذا العام، ولتفتح أول متجر لها على الإطلاق خارج فرنسا.

كما شارك في المعرض مختبر معايرة المعادن والأحجار الكريمة لتوجيه العملاء، وتعزيز الوعي بأهمية معرفة درجات نقاء الألماس، ومواجهة عمليات الاحتيال وشراء المنتجات التي تلتزم بالمعايير الدولية.

وخصص المعرض للعام الخامس على التوالي مساحات عرض لعشرة من المصممين القطريين ورواد الأعمال المحليين، لإتاحة الفرص لهم لعرض مجموعاتهم جنبًا إلى جنب مع أشهر العلامات في العالم، وذلك في إطار الجهود المستمرة لقطر للسياحة في دعم ورعاية المواهب الواعدة ورواد الأعمال في قطر.

كما استضاف المعرض الحالي الجناحين التركي والهندي؛ لما لهذين البلدين من خبرات واسعة في صناعة المجوهرات، وما حققاه من نجاح في النسخ السابقة، حيث يعود الجناح التركي للمشاركة للمرة الثانية والهندي للمرة الثالثة على التوالي.

وكانت عاليا بهات نجمة السينما الهندية الشهيرة، قد شاركت في حفل افتتاح المعرض باعتبارها الوجه الإعلاني للحملة الترويجية العالمية التي أطلقتها “قطر للسياحة” لمعرض الدوحة للمجوهرات والساعات، والتي يتم تنفيذها حاليًا في عدد من الأسواق الإقليمية والدولية.

من جهة أخرى، قدم عدد من بيوت المجوهرات والمصممين المشاركين في المعرض مجموعات من القطع الفنية والمعروضات الفريدة التي سيتم توجيه إيرادات بيعها لصالح مبادرة التعليم فوق الجميع في إطار دعمها للمبادرات المجتمعية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button