additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

5 arrested for pickpocketing in crowded areas

القبض على تشكيل عصابي من خمس أشخاص متخصص في «النشل»

The Peninsula

Doha: The Ministry of Interior arrested a gang of 5 people of Asian nationality for pickpocketing money and personal belongings.

The Criminal Investigation Department said it had received reports that the gang stole money and personal belongings from a number of people by distracting them while they are traveling in crowded places.

A specialized team was formed by the Ministry to carry out searches and information gathering, which resulted in the arrest of 5 people. They confessed to the charges against them, and some of the stolen materials were found in their possession.

The accused were referred to the concerned authorities to complete the legal procedures against them.

The Ministry of Interior called on the public to pay attention and take care of personal belongings while moving in crowded places, and to report any suspected case by calling the emergency service.

الراية

الدوحة: أعلنت وزارةُ الداخليَّة عن تمكن إدارة البحث الجنائي بالإدارة العامة للمباحث الجنائية، من إلقاء القبض على تشكيل عصابي مكوَّن من 5 أشخاص من الجنسية الآسيوية لقيامهم بجرائم سرقة الأموال والمتعلقات الشخصية بأسلوب «النشل».

وقالت وزارةُ الداخلية في بيان عبر حسابها الرسمي على «تويتر»: «تعود التفاصيل إلى ورود بلاغات حول تعرض عددٍ من الأشخاص لجرائم سرقة عن طريق تشتيت انتباههم ونشل أموالهم ومتعلقاتهم الشخصية أثناء تنقلهم في الأماكن المزدحمة».

وأضافت: «على الفور تم تشكيل فريق متخصص للقيام بعمليات البحث والتحري وجمع المعلومات التي أسفرت عن ضبط 5 متهمين؛ وبمواجهتهم اعترفوا بالتهم الموجهة إليهم، كما تم العثور بحوزتهم على بعض المضبوطات».

وقالت: وعليه، «تم تحريز المضبوطات وإحالة المتهمين إلى النيابة المختصة لاستكمال الإجراءات القانونية في مواجهتهم».

وأهابت الجهاتُ المختصةُ في وزارة الداخلية بالجميع إلى ضرورة الانتباه والحرص على المُتعلقات الشخصية أثناء التنقل في الأماكن المزدحمة والإبلاغ عن أي حالة اشتباه عن طريق الاتصال بخدمة الطوارئ 999 أو تطبيق مطراش2.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button