additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured😎 LifeStyle👮‍♂️ Government🦠Coronavirus🇶🇦 DOHA

MOPH Exempts Visitors from Some Countries from COVID-19 Pre-entry Registration

وزارة الصحة تستثني الزوار من بعض الدول من التسجيل المسبق المتعلق بجائحة كورونا عند السفر إلى قطر

QNA

Doha: The Ministry of Public Health (MOPH) stated that citizens and residents of countries in the Gulf Cooperation Council (GCC), the European Union (EU), and the United Kingdom (UK) can use one of the approved COVID-19 mobile apps used in these countries and regions to be exempt from completing the pre-entry online registration when traveling to the State of Qatar.

Travelers can also download the Ehteraz mobile app when entering Qatar using an international SIM card.

In addition, fully vaccinated (i.e., those who received a third COVID-19 shot or who had a second dose within the last 9 months) and recovered (within the last 12 months) travelers are not required to present a pre-travel RT-PCR test upon arrival. However, they are still required to obtain a rapid antigen test at a private clinic in Qatar within 24hrs of arrival, MOPH added.

A pre-travel RT-PCR test is required for unvaccinated/non-immune travelers, in addition to a 5-day quarantine period.

For guidance on vaccination, home/hotel quarantine and COVID-19 test-related measures, The Ministry urged travelers to refer to the current Travel Policy: https://covid19.moph.gov.qa/EN/travel-and-return-policy/Pages/default.aspx .

قنا

الدوحة: أوضحت وزارة الصحة العامة أنه بإمكان مواطني ومقيمي دول مجلس التعاون لدول الخليج العربية ودول الاتحاد الأوروبي والمملكة المتحدة استخدام التطبيقات المستخدمة لديهم والمتعلقة بجائحة كوفيد-19 لاستثنائهم من التسجيل الإلكتروني المسبق عند السفر إلى دولة قطر.

كما يمكن للمسافرين تحميل تطبيق (احتراز) عند الوصول إلى دولة قطر باستخدام شريحة اتصال دولية، وذلك لدخول المرافق العامة بالدولة.

وذكرت الوزارة أنه بالإضافة إلى ما سبق، يُعفى المسافرون المحصنون بالكامل (الحاصلون على 3 جرعات أو من لم يمضِ 9 أشهر على تلقيهم الجرعة الثانية من اللقاحات المعتمدة لدى دولة قطر) أو المتعافون من المرض (خلال مدة أقصاها 12 شهر) من إجراء اختبار تفاعل البوليميراز المتسلسل (PCR) قبل وصولهم إلى دولة قطر، علماً بأنه يجب إجراء اختبار المستضدات السريع (RAT) في أحد المراكز الصحية الخاصة المعتمدة لدى دولة قطر خلال 24 ساعة من وصولهم.

ويتعين على المسافرين غير المحصنين إحضار اختبار تفاعل البوليمارز المتسلسل (PCR) معهم قبل وصولهم إلى دولة قطر، بالإضافة إلى تطبيق الحجر الصحي لمدة 5 أيام.

ودعت وزارة الصحة إلى الحصول على الإرشادات حول اشتراطات التطعيم وسياسة الحجر الصحي (المنزلي أو الفندقي) أو اختبارات كوفيد-19، من خلال الاطلاع على سياسة السفر الحالية عبر الموقع الإلكتروني الخاص بوزارة الصحة العامة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button