additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆2022

SC Announces New Accommodation Options for Qatar 2022 Fans

اللجنة العليا للمشاريع والإرث تعلن عن خيارات جديدة لأماكن الإقامة خلال مونديال 2022

QNA

Doha: The Supreme Committee for Delivery & Legacy (SC) announced today that new accommodation options are now available for all ticket holders who are making their way to Qatar for the FIFA World Cup 2022.

The Supreme Committee for Delivery & Legacy said that Fans now have access to a greater range of accommodation options when visiting the Host Country Accommodation Portal. With Qatar set to host the most compact edition of the FIFA World Cup in modern history, fans can stay in the same place throughout the tournament – helping to minimize travel costs while significantly reducing their carbon footprint.

Ticket holders can now choose to stay in a variety of fan villages, which all feature a range of facilities, including cabin-style accommodation, as well as different types of private holiday homes, situated in locations throughout the country.

SC added that this new supply of accommodation features a wide range of options to cater for a variety of budgets. Qatar pledged to deliver a tournament accessible to football fans everywhere when it won the rights to host the tournament and the release of this latest set of accommodation options delivers on that promise, stressing that more accommodation options will become available to ticket holders in the near future.

Qatar 2022 will take place from 21 November to 18 December. Every ticket holder must apply for a Hayya Card. 

قنا

الدوحة: أعلنت اللجنة العليا للمشاريع والإرث عن توفير خيارات جديدة لأماكن الإقامة للمشجعين المتجهين إلى قطر لحضور مباريات كأس العالم FIFA قطر 2022 التي تنطلق أواخر العام الجاري، حيث يمكن للمشجعين من حاملي تذاكر مباريات البطولة اختيار أماكن الإقامة في مجموعة من قرى المشجعين المجهزة بمرافق عديدة ومن ضمنها باقة من الخيارات المتنوعة، إضافة إلى قائمة من منازل العطلات الخاصة، والتي توجد في عدة مواقع في أنحاء البلاد.

وحرصت اللجنة العليا منذ البداية على توفير أماكن إقامة تلبي تطلعات المشجعين المتحمسين لحضور منافسات مونديال قطر 2022، وأوفت بوعدها للمشجعين بأن البطولة ستكون متاحة لعشاق كرة القدم من أنحاء العالم، بتوفير قائمة واسعة من أماكن الإقامة التي تلبي متطلباتهم، مع طرح المجموعة الأحدث من خيارات أماكن الإقامة.

وتتميز أماكن الإقامة الجديدة التي ستتوفر للمشجعين من أنحاء العالم خلال مونديال قطر 2022، مجموعة من الخيارات التي تلائم مختلف الميزانيات وتلبي الاحتياجات المختلفة للمشجعين. وسيتوفر المزيد من الخيارات لحاملي التذاكر في المستقبل القريب.

ومع الاستعدادات الجارية لاستضافة النسخة الأكثر تقارباً في المسافات في تاريخ البطولة العالمية، يمكن للمشجعين القادمين من خارج قطر الوصول لمجموعة أوسع من أماكن الإقامة من خلال زيارة بوابة حجز أماكن الإقامة، حيث يمكنهم البقاء في مكان واحد خلال فترة البطولة، الأمر الذي يسهم في خفض تكاليف السفر والحد من البصمة الكربونية للمونديال بشكل كبير.

وتنطلق منافسات كأس العالم 2022 في 21 نوفمبر وتستمر حتى 18 ديسمبر. ويتعين على جميع المشجعين من حاملي تذاكر المباريات تقديم طلبات للحصول على بطافة هيّا الإلزامية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button