additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured😎 LifeStyle

Katara lines up activities for Eid

فعاليات متنوعة في احتفالات كتارا بعيد الفطر

The Peninsula

Doha: The Cultural Village Foundation, Katara, has lined up activities for the celebration of Eid Al Fitr, which will run over four days starting with a firework display on the first day or on May 2.

The distribution of gifts for children will continue throughout the four days of Eid which is aimed to bring joy and pleasure into the hearts of children and their families. In choosing gifts for different age groups, Katara takes into account the gifts that suit girls and boys.

Visitors to Katara will also enjoy interesting performances by five Arab folk bands on Katara Corniche, inspired by the folklore of those countries. 

The theatrical performance titled “Halalhm, Dalalhm” will be held from May 10 to 14, starring Ahmed Iraj, Zahra Arafat, Muhammad Al Ramadan, Iman Al Husseini, produced by Ahmed Al Aounan and Fahd Al Bannai, and from Qatar, Abdel Hamid Al Sharshani, and directed by Abdullah Al Badr.

A play area at Katara beach will also be placed where various games will be held. 

Meanwhile, Thuraya Planetarium in Katarafi Building 41 will present a series of entertainment and educational films starting from the second day of Eid Al Fitr until the fourth day, with three shows per day. 

Among the films, it will screen include 3D Polaris Show, Zula Patrol Show, and the Perfect Little Planet. 

The Cultural Village Foundation is an exceptional project of hope for human interaction through art and cultural exchange – a project made possible thanks to the inspired vision, solid faith, and wise leadership of HH Sheikh Hamad Bin Khalifa Al Thani, the Father Emir of the State of Qatar.

Katara was born out of a long-held vision to position the State of Qatar as a cultural beacon a lighthouse of art, radiating in the Middle East through theatre, literature, music, visual art, conventions, and exhibitions.

قنا

الدوحة: أعلنت المؤسسة العامة للحي الثقافي كتارا استعدادها لإطلاق فعالياتها لعيد الفطر المبارك والتي ستتواصل على مدى أربعة أيام العيد وتضم مجموعة متنوعة من الأنشطة.

وأكدت كتارا حرصها على أن تناسب الفعاليات جميع الفئات والأعمار، ابتداء من تزيين الحي الثقافي بكامل شوارعه وأروقته بحلة تتناسب مع أجواء عيد الفطر السعيد.

وستنطلق الفعاليات بعروض الألعاب النارية، التي ستكون في اليوم الأول من العيد فقط، حيث سيستمتع بها الجمهور لترسم ألوان الفرح والبهجة في سماء كتارا.

كما سيتواصل توزيع عيدية كتارا للأطفال طيلة أيام العيد، وتسعى المؤسسة العامة للحي الثقافي من خلالها إلى إدخال الفرحة والسرور في قلوب الأطفال وذويهم، منوهة إلى أنه تراعي في اختيار الهدايا مختلف الفئات العمرية وكذلك الهدايا التي تناسب البنات والأولاد.

وسيستمتع زوار كتارا طيلة أيام العيد أيضا بعروض شيقة تقدمها 5 فرق شعبية عربية على كورنيش كتارا وهي مستوحاة من فلكلور تلك الدول ليتعرف الجمهور على ثقافاتها وفنونها.

أما محبو العروض المسرحية فسيكونون على موعد مع مسرحية “حلالهم دلالهم”، التي سيتم تقديمها على خشبة مسرح الدراما من 10 إلى 14 مايو المقبل، وهي من تأليف جاسم الجلاهمة وإخراج عبدالله البدر، ويشارك فيها مجموعة من الفنانين، من بينهم: أحمد إيراج، زهرة عرفات، محمد الرمضان، إيمان الحسيني، وإنتاج أحمد العونان وفهد البناي، وعبد الحميد الشرشني.

كما سيستمتع زوار الحي الثقافي بأجواء البحر والرمال على شاطئ كتارا حيث ستتوفر لهم كافة الإمكانيات لقضاء أمتع الأوقات في أجواء عائلية مميزة، فسيجد الأطفال منطقة الألعاب التي تم تجهيزها بألعاب متنوعة تراعي سبل السلامة والراحة.

إلى ذلك، تقدم قبة الثريا الفلكية في كتارا في المبنى (41) مجموعة من الأفلام الترفيهية والتعليمية ابتداءً من ثاني أيام عيد الفطر المبارك، بواقع ثلاثة عروض يوميا، حيث ستكون العروض التالية في ثاني أيام عيد الفطر، عرض النجوم الساعة الخامسة مساء، وعرض بولارس بتقنية ثلاثي الأبعاد في السادسة مساء، وعرض زولا في الساعة السابعة مساء، أما ثالث أيام العيد فستكون العروض التالية، عرض رائد الفضاء بتقية ثلاثي الأبعاد الساعة الخامسة مساء، وعرض الكوكب المثالي الصغير في السادسة مساء، وعرض الكون في الساعة السابعة مساء.

وفي اليوم الرابع ستكون العروض التالية، عرض بولارس بتقنية ثلاثي الأبعاد في الساعة الخامسة مساءً، وعرض ثمان كواكب على درب التبانة في الساعة السادسة مساءً، وعرض النجوم في الساعة السابعة مساءً.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button