additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured📱 Technology

Elon Musk to Acquire Twitter in $44 Billion Deal

إيلون ماسك يستحوذ على تويتر مقابل 44 مليار دولار

QNA

Washington: Tesla CEO and billionaire Elon Musk reached an agreement to buy Twitter for roughly $44 billion on Monday.

The deal, which will take the company private, caps off a whirlwind period in which the Tesla and SpaceX CEO became one of Twitter’s largest shareholders.

Under the terms of the deal, shareholders will receive $54.20 in cash for each share of Twitter stock they own, matching Musk’s original offer and marking a 38% premium over the stock price the day before Musk revealed his stake in the company.

The deal was cemented roughly two weeks after the billionaire first revealed a 9% stake in the platform. Musk said last week that he had lined up $46.5 billion in financing to buy Twitter, putting pressure on the company’s board to negotiate a deal.

Twitter said the transaction was unanimously approved by its board of directors and is expected to close in 2022.

Shares of Twitter Inc. rose 6% Monday to $52 per share. On April 14, Musk announced an offer to buy the social media platform for $54.20 per share. While the stock is up sharply since Musk made his offer, it is well below the high of $77 per share it reached in February 2021.

قنا

واشنطن: استحوذ الملياردير إيلون ماسك، مؤسس شركة “تيسلا” لصناعة السيارات الكهربائية، على شركة “تويتر” للتواصل الاجتماعي، بعد أن توصل إلى اتفاق لشراء هذه المنصة بقيمة إجمالية تصل إلى 44 مليار دولار.

وذكرت “تويتر” في بيان لها، أن مجلس إدارة الشركة توصّل إلى اتفاق نهائي بشأن عرض إيلون ماسك للاستحواذ عليها بسعر 54.20 دولار للسهم، ليصبح مالكًا لهذه المنصة الاجتماعية التي يستخدمها الملايين من الأشخاص حول العالم.

وفي ضوء التوصل إلى هذه الصفقة التي أنهت مسيرة “تويتر” كشركة عامة منذ طرحها في العام 2013، قفزت أسهم الشركة إلى حوالي 6 بالمئة.

ويمثل هذا الاتفاق تحولًا في موقف شركة “تويتر”، التي عارض العديد من المديرين التنفيذيين وأعضاء مجلس الإدارة في البداية فكرة استحواذ إيلون ماسك عليها.

وتنهي هذه الصفقة الأنباء التي ترددت قبل أقل من شهر حول محاولة ماسك السيطرة على “تويتر” بعد أن أصبح أحد أكبر المساهمين فيها، وعُرض عليه مقعد في مجلس إدارتها، لكنه رفضه، ثم قام بعرض شراء الشركة بأكملها.

وكان ماسك قد كشف الأسبوع الماضي أنه جمع 46.5 مليار دولار لتمويل شراء شركة “تويتر”، مؤكدًا سعيه إلى تعزيز حرية التعبير على هذه المنصة المؤثرة، وإطلاق إمكانات غير عادية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button