additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

QRCS Distributes Ramadan Iftar Food Parcels to Thousands of Beneficiaries

الهلال الأحمر القطري يوزع السلات الغذائية ووجبات الإفطار الرمضاني على الآلاف

QNA

Doha: Qatar Red Crescent Society (QRCS) announced that the foreign representation missions are carrying out Ramadan Iftar projects in several target countries, as part of the Ramadan Campaign 1443 AH, under the theme “Giving Sustains Good”, aimed at delivering food parcels and fresh Iftar meals to 316,778 displaced and poor persons in 16 countries.

During Eid Al-Fitr, QRCS noted in a statement that it will execute Eid Clothing projects in Syria and Yemen. In the northern parts of Syria, vouchers will be given to poor and displaced families to purchase new Eid clothes for their 3,070 children. In many Yemen governorates, 5,400 full suits will be distributed to 1,800 families during the Eid Al-Fitr time.

QRCS Ramadan Campaign 1443 AH includes various humanitarian and Ramadan projects in 16 countries around the world at a cost of more than QR 70 million, implemented by its missions, foreign offices and similar national societies in the countries targeted by the campaign.

قنا

الدوحة: أعلن الهلال الأحمر القطري أن المكاتب والبعثات التمثيلية الخارجية التابعة له تقوم بتنفيذ مشاريع إفطار الصائم في العديد من البلدان المستهدفة ضمن حملة رمضان لعام 1443 هـ، تحت شعار /بعطائكم يتواصل الخير/، والتي تهدف إلى إيصال السلات الغذائية ووجبات الإفطار إلى حوالي 317 ألفا من اللاجئين والنازحين والفقراء في 16 بلدا حول العالم، لتخفيف المعاناة عنهم طوال شهر الصيام والعبادة.

ونوه الهلال الأحمر القطري في بيان اليوم إلى أنه سيقوم بتنفيذ مشروع كسوة العيد في كل من سوريا واليمن، والذي يتضمن توزيع قسائم مجانية على الأسر الفقيرة والنازحة من أجل شراء ملابس العيد الجديدة لفائدة أكثر من 3 آلاف طفل في الشمال السوري، إضافة إلى توزيع 5,400 طقم متكامل من الملابس على 1,800 أسرة في عدد من المحافظات اليمنية.

يشار إلى أن حملة الهلال الأحمر القطري الرمضانية لعام 1443 تتضمن مشاريع إنسانية ورمضانية متنوعة في 16 دولة حول العالم بتكلفة تتجاوز 70 مليون ريال قطري، تنفذها بعثاته ومكاتبه الخارجية والجمعيات الوطنية المشابهة في الدول المستهدفة من الحملة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button