additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business🌍 World

Oil prices rise on fears of global supply shortage

ارتفاع أسعار النفط مع مخاوف من قلة المعروض العالمي

QNA

Tokyo: Oil prices climbed to nearly three-week highs on Monday as fears over tight global supply grew, with the deepening crisis in Ukraine raising the prospect of heavier sanctions by the West on top exporter Russia.

Brent futures were up $1.09, or 1.0%, at $112.79 a barrel, after hitting its highest since March 30 of $113.80 earlier in the session.

US West Texas Intermediate futures rose $1.00, or 0.9%, to $107.95 a barrel, having gained to as high as $108.55, the highest since March 30.

Both contracts gained more than 2.5% on Thursday on news that the European Union might phase in a ban on Russian oil imports.

EU governments said last week the bloc’s executive was drafting proposals to ban Russian crude, but diplomats said Germany was not actively supporting an immediate embargo.

قنا

طوكيو: ارتفعت أسعار النفط إلى أعلى مستوى لها منذ ثلاثة أسابيع تقريبا اليوم مع تزايد المخاوف من قلة المعروض العالمي مع تفاقم الأزمة في أوكرانيا مما زاد من احتمال فرض الغرب عقوبات أكثر صرامة على روسيا أكبر دولة مصدرة للنفط الخام.

وصعدت العقود الآجلة لخام برنت 1.09 أو 1.0 في المئة إلى 112.79 دولار للبرميل بعد أن سجل أعلى مستوياته منذ 30 مارس الماضي عند 113.80 دولار للبرميل في وقت سابق من الجلسة.

كما ارتفعت العقود الآجلة لخام غرب تكساس الوسيط الأمريكي دولارا أو 0.9 في المئة إلى 107.95 دولار للبرميل.

وارتفع كل من الخامين أكثر من 2.5 في المئة يوم الخميس الماضي بسبب أنباء عن احتمال قيام الاتحاد الأوروبي بفرض حظر على واردات النفط الروسية.

وقالت حكومات الاتحاد الأوروبي الأسبوع الماضي إن الهيئة التنفيذية للاتحاد تعمل على صياغة مقترحات لحظر النفط الخام الروسي ولكن دبلوماسيين قالوا إن ألمانيا لا تدعم بفعالية فرض حظر فوري.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button