additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Qatar Sends Aid to Somaliland to Tackle Drought, Fires

مساعدات قطرية لصومالي لاند للتصدي للجفاف والحرائق

QNA

Doha: Qatar Fund for Development sent 45 tons of food aid baskets to assist 750 affected families in the Somaliland region, in order to address the difficult conditions as a result of drought, in addition to the fire that erupted in the main market of the capital Hargeisa, in cooperation with the Qatar Amiri Air Force.

HE Director General of Qatar Fund for Development Khalifa Al Kuwari said: “This urgent assistance comes to play an important role in alleviating the severity of this humanitarian disaster for the affected and most needy people in the Somaliland region, especially after the fire that erupted in the main market of the capital Hargeisa recently, which affected in an unprecedented way the food security of the region, in addition to the drought that hit the region.” “Although these aids are urgent relief in their nature, they play an important role in alleviating the severity of the humanitarian and development catastrophe.

Where they help in enhancing the lives of the affected people and ensuring a decent life for them. They also play a role in promoting the second goal of the sustainable development goals relating to hunger,” he added.

Last March, Qatar Fund for Development and Qatar Charity sent 45 tons of food baskets to tackle drought in Somalia, where the aid was sent in cooperation with the Qatar Amiri Air Force.

قنا

الدوحة: أرسل صندوق قطر للتنمية 45 طناً من السلال الغذائية لصالح 750 أسرة متضررة، للتصدي للجفاف في صومالي لاند، حيث تم إرسال المساعدات بالتعاون مع القوات الجوية الأميرية القطرية.

ويواجه “صومالي لاند” ظروفاً صعبة نتيجة الجفاف الذي يضرب المنطقة، إضافة إلى الحريق الكبير الذي شب في السوق الرئيسية لهرجيسا.

وقال سعادة السيد خليفة الكواري، مدير عام صندوق قطر للتنمية: “تأتي هذه المساعدات العاجلة لتلعب دورا مهما في التخفيف من حدة هذه الكارثة الإنسانية للمتضررين والأكثر حاجة في صومالي لاند، لا سيما بعد الحريق الذي شب في السوق الرئيسية لهرجيسا مؤخراً والذي أثر بذلك بشكل غير مسبوق على الأمن الغذائي في المنطقة علاوة على الجفاف الذي ضرب المنطقة”.

وأضاف أن “هذه المساعدات وإن كانت إغاثية عاجلة بطبيعتها ولكنها تلعب دورا مهما في التخفيف من حدة الكارثة الإنسانية، حيث تساعد في تعزيز حياة المتضررين بضمان حياة كريمة لهم، كما تلعب دورا في تعزيز الهدف الثاني من أهداف التنمية المستدامة المعني بالجوع”.

وكان صندوق قطر للتنمية وقطر الخيرية أرسلا في شهر مارس الماضي 45 طنا من سلال الطعام للتصدي للجفاف في الصومال، حيث تم إرسال المساعدات بالتعاون مع القوات الجوية الأميرية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button