additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured😎 LifeStyle🇶🇦 DOHA

Garangao celebrations in Qatar – Activity and Events Guide

احتفالات القرنقعوه في قطر – دليل الأنشطة والفعاليات

The peninsula

Doha: Tomorrow is a special treat for children as the country is celebrating “Garangao,” a Gulf tradition where kids walk in the neighborhood while they sing traditional songs and receive gifts and sweets from the elderly.

Starting today until tomorrow, April 15, Msheireb Downtown Doha and Education City will hold activities in line with this custom. Msheireb Downtown Doha will hold this occasion on Al Kahraba street where Ramadan corner is also placed featuring food stalls and local brands everyone can enjoy.

At Education City, as part of its Ramadan Cultural Nights, Garangao celebration will take place along with kids’ nightly activities, cultural performances, workshops, exhibitions, and Qatar Reads reading corner. Food and marketplace vendors are also stationed which run from 8 pm until 2 am at the area adjacent to Multaqa Student Centre in Oxygen Park.

A Garangao Night Celebrations will be conducted by the municipality of Al Khor and Thakira at Ayen Hleetan Market after Isha and Taraweeh’s prayer tonight.

The Ministry of Social Development and Family along with the celebration of Family day tomorrow will coincide Garangao through songs and games at Torba Market in Education City.

The two-day program includes art activities, Torba Junior with Acdemyati Garangao edition, Kids candle workshop, Kids! Make your own cup with ceramic cubes, and vendors offering Ramadan food options are also available at the market. Various malls also prepared their own version of Garangao.

Gulf Mall and Gate Mall will celebrate it on April 15 offering complimentary goodies, popcorn, and face painting.

Mall of Qatar starting today until tomorrow will host activities like Hakawati or the traditional art of storytelling explored through the artifacts on display; Kids choir, and candy distribution will take place.

Qatar Tourism explained Garangao occurs midway through Ramadan. Families gather at a Ghabga (late night meal) and hand out the Garangao – mixed bags of nuts, sweets, sugared kernels, and other candies to children in the neighborhood.

ذا بينينسولا

الدوحة: غداً هو متعة خاصة للأطفال حيث تحتفل الدولة بالـ “قرنقعوه”، وهو تقليد خليجي حيث يتجول الأطفال في الحي وهم يغنون الأغاني الشعبية ويتلقون الهدايا والحلويات من كبار السن.

وسيتم عقد أنشطة لاحياء هذا التقليد ابتداءً من اليوم وحتى يوم غد 15 أبريل، في مشيرب قلب الدوحة والمدينة التعليمية، حيث ستنطلق هذه المناسبة في مشيرب قلب الدوحة في شارع الكهرباء حيث يتم وضع ركن رمضان الذي يضم أكشاك الطعام والعلامات التجارية المحلية التي يمكن للجميع الاستمتاع بها.

وسيقام احتفال القرنقعوه في المدينة التعليمية كجزء من لياليها الثقافية الرمضانية، جنباً إلى جنب مع أنشطة الأطفال الليلية والعروض الثقافية وورش العمل والمعارض وركن القراءة في قطر تقرأ. وسيتمركز أيضاً بائعو المواد الغذائية والأسواق التي تعمل من الساعة 8 مساءً حتى 2 صباحاً في المنطقة المجاورة لمركز الملتقى الطلابي في حديقة الأكسجين.

وستقيم بلدية الخور والذخيرة احتفالات ليلة القرنقعوه في سوق عين حليتان بعد صلاة العشاء والتراويح الليلة.

وسيتزامن غداً الاحتفال بيوم الأسرة في وزارة التنمية الاجتماعية والأسرة مع احتفال القرنقعوه من خلال الأغاني والألعاب في سوق توربا بالمدينة التعليمية.

وسيتضمن البرنامج الذي يمتد على يومين من الأنشطة الفنية، “توربا جونيور مع نسخة القرنقعوه من أكاديميتي”، و”ورشة عمل شمعة للأطفال”، وورشة عمل “اصنعوا كوبكم الخاص يا أطفال بمكعب من السيراميك”، كما يتوفر بائعون يقدمون خيارات طعام رمضان في السوق. حيث ستعد مراكز التسوق المختلفة نسختها الخاصة من قرنقعوه.

وسيحتفل أيضاً بتقليد القرنقعوه جلف مول وجيت مول في 15 أبريل ليقدموا الهدايا المجانية وفشاراً ورسماً على الوجوه.

وسيستضيف قطر مول ابتداءً من اليوم وحتى الغد أنشطة مثل الحكواتي أو الفن التقليدي لرواية القصص، والتي يتم استكشافها من خلال القطع الأثرية المعروضة؛ مع جوقة الأطفال، وسيتم توزيع الحلوى.

وأوضحت هيئة السياحة القطرية أن قرنقعوه يحدث في منتصف شهر رمضان. حيث تتجمع العائلات في الغبقة (وجبة في وقت متأخر من الليل)، وتوزع القرنقعوه – وهي أكياس مختلطة من المكسرات والحلويات والحبوب المحلاة وغيرها من الحلوى – على أطفال الحي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button