additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆2022

Qatari national team represents the Arabs in the Arab World Cup: Football Star Khaled Salman

النجم خالد سليمان: المنتخب القطري يمثل العرب في مونديال العرب

QNA

Doha: Former Qatari football star and a Qatar Legacy Ambassador with the Supreme Committee for Delivery and Legacy, Khalid Salman, said that Qatar has already achieved success at the FIFA World Cup long before a ball is kicked at the tournament, noting that the privilege of playing as a host nation in the first FIFA World Cup to take place in the Arab world is a victory in its own right.

“When the Maroons take to the pitch, they will not only be representing Qatar, but the entire Arab world. This will be the moment of a lifetime for the players, and for as fans as well. Its a dream come true for all of us. For me personally, I tried twice, albeit unsuccessfully, to qualify to the World Cup, but now the big tournament is coming right to our front door,” said Salman who became an icon in Qatar after scoring a hat-trick for his country against Brazil at the 1981 FIFA World Youth Championship.

Qatar have been drawn in Group A of the FIFA World Cup alongside South American side Ecuador, reigning African champions Senegal and the Netherlands who have reached the FIFA World Cup Final a total of three times. Qatars first match will be on 21 November against Ecuador at the iconic Al Bayt Stadium, a tournament venue that has its designed inspired by traditional tents used throughout the region.

“For me, the Ecuador match is the most important one, because a win there opens up so many possibilities for us in the next two games. We have played them before, and I know that we will be very prepared coming into that match, and I hope that the symbolism that the stadium holds will bring us good luck on what will be a historic day,” Salman added in a statement published on SC website.

Qatars second match will see them take on Senegal at Al Thumama Stadium on 25 November. The Stadiums design is also inspired by another cultural icon from the region the gahfiya a traditional skullcap worn by men across the Arab world.

“Senegal boasts some of the worlds best players, but in football, everything comes down to those 90 minutes on the pitch, and we have seen so many unexpected results over the years. On paper, Senegal are a much better team than Qatar, but everything is possible,” said Salman who scored a famous brace against France in the 1984 Summer Olympic Games of Los Angeles, leading his time to an unexpected draw against the eventual gold medalists.

Qatar will round off their group stage with another game at Al Bayt Stadium, in front of more than 60,000 fans, this time against a formidable Dutch team. The Netherlands will be making their eleventh appearance at the tournament and will look to make an impact after having missed out on qualification in the previous World Cup.

“We all grew up watching Dutch football legends like Johan Cruyff. Its a school of football that has taught us so much over the years, and I think that the differences between Qatar and the Dutch will be too much. Of course, I hope that Qatar wins and replicates the success they had during the 2019 Asian Cup, but I think this will be a very difficult match,” said Salman.

The FIFA World Cup Qatar 2022 is set to take place in Qatar between 21 November and 18 December across 8 state-of-the-art venues. The compact nature of the tournament will enables fans to attend more than one match a day.

قنا

الدوحة: توقع خالد سلمان، نجم الكرة القطرية السابق وسفير برنامج إرث قطر، تحقيق المنتخب القطري نتائج إيجابية خلال منافسات كأس العالم FIFA قطر 2022، عندما يسجل أول ظهور له في المونديال نهاية العام الجاري.

ونوه سلمان، في تصريح لموقع اللجنة العليا للمشاريع والإرث، إلى تجديد قطر تأكيدها على أنها عنوان للتميز الرياضي بعد نجاحها المبهر في تنظيم احتفالية استثنائية لقرعة بطولة المونديال، والتي اعتبرت إنجازا ومبعث فخر لكل قطري وعربي، مشيرا إلى أن المشاركة في منافسات كأس العالم تبقى حلما لكل لاعب قطري.

وأشار سفير برنامج إرث قطر، وصاحب ثلاثية المنتخب القطري أمام البرازيل في بطولة العالم للشباب 1981، إلى أن المنتخب لن يمثل قطر وحدها خلال البطولة، بل سيلعب باسم العرب في مونديال العرب، مشددا على أن مشاهدة المنتخب القطري في كأس العالم لحظة لن ينساها اللاعبون والمشجعون، وستكون بمثابة حلم تحقق للجميع.

وقال “لقد حاولت على المستوى الشخصي مرتين التأهل والمشاركة في هذا الحدث التاريخي، إلا أن الحظ لم يحالف المنتخب في المراحل النهائية.. لكن الآن وبفضل جهود القيادة الحكيمة في قطر سنستضيف كأس العالم لتتاح للاعبي المنتخب القطري فرصة نادرة للمشاركة في هذا الحدث الاستثنائي”.

وبخصوص مباراة افتتاح المونديال بين المنتخب القطري ونظيره الإكوادوري يوم 21 نوفمبر المقبل على استاد البيت، اعتبر خالد سلمان أنها ستكون مواجهة حاسمة، وستحمل أهمية خاصة كونها أولى مباريات منتخبنا، مشيرا إلى أن المنتخب القطري اكتسب الكثير من الخبرة من خلال المشاركة في عدد من البطولات الهامة بما فيها كأس كوبا أمريكا، وكأس الكونكاكاف الذهبية، كما لعب أمام منتخبات أوروبية خلال التصفيات الأوروبية المؤهلة للمونديال، إضافة إلى مواجهة منتخبات إفريقية خلال مشاركته في منافسات كأس العرب 2021، وهي عوامل تزيد من أهمية الفوز في هذه المباراة لدخول المونديال بأفضل طريقة، وفتح مزيد من الفرص للتأهل للدور الثاني في المباراتين التاليتين.

وحول رأيه في مباراة قطر المرتقبة أمام هولندا، توقع سلمان أن تكون المواجهة صعبة مع الأخذ بالاعتبار الفارق الكبير في المستوى الفني بين المنتخبين، لا سيما أن منتخب هولندا يتمتع بمسيرة حافلة في تاريخ هذه البطولة، فضلا عن ضمه بين صفوفه عددا من النجوم الكبار.

وأسفرت قرعة كأس العالم FIFA قطر 2022، التي استضافها مركز الدوحة للمعارض والمؤتمرات، عن تنافس المنتخب القطري في البطولة ضمن المجموعة الأولى إلى جانب منتخبات الإكوادور والسنغال (بطل إفريقيا) وهولندا (التي لعبت ثلاث مباريات نهائية لكأس العالم).

وسيلتقي المنتخب المضيف نظيره السنغالي في مباراته الثانية بالمجموعة يوم 25 نوفمبر في استاد الثمامة، وعن هذه المباراة أكد خالد سلمان أن السنغال منتخب قوي وتوج بطلا لإفريقيا بعد تغلبه على عدد من أبرز منتخبات القارة، ويقوده نجم ليفربول الإنجليزي ساديو مانيه الذي يعد من أفضل لاعبي العالم، إضافة إلى نخبة من أفضل نجوم كرة القدم في العالم وفي مقدمتهم إدوارد ميندي، المتوج بجائزة “فيفا” لأفضل حارس مرمى في العالم، لكنه أشار إلى أن كرة القدم حافلة بالمفاجآت، ولا تعترف إلا بالأداء على أرضية الميدان.

ويختتم المنتخب القطري مبارياته في دور المجموعات بمواجهة قوية أمام هولندا في استاد البيت، وسط حضور جماهيري يتوقع أن يتجاوز 60 ألف مشجع، عندما يشارك منتخب الطواحين في كأس العالم للمرة الحادية عشرة، ويطمح إلى وضع بصمته في البطولة بعد أن غاب عن النسخة السابقة من كأس العالم في روسيا.

وتقام منافسات بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022 خلال الفترة من 21 نوفمبر إلى 18 ديسمبر المقبلين في ثمانية استادات مشيدة وفق أرقى المعايير العالمية، وسيحظى المشجعون بفرصة حضور أكثر من مباراة في يوم واحد بفضل الطبيعة متقاربة المسافات التي تتميز بها البطولة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button