additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

UNHCR Says People who Fled Ukraine Exceeded 4.5 Million

الأمم المتحدة: عدد الأشخاص الفارين من أوكرانيا يتجاوز 4.5 مليون

QNA

Geneva: The United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR) announced that the number of people who have fled the war in Ukraine has exceeded 4.5 million.

Data issued by the UNHCR, which appeared since the outbreak of the war on February 24, showed that four million and 503 thousand and 954 people left the country.

About 2.59 million fled to neighboring Poland, more than any other country. It is followed by Romania, with more than 686,000, and Hungary, with more than 419,000.

UNHCR estimates that a large number of these people have since gone to other countries in Europe, but those border crossings are not registered, and people who have returned to Ukraine are also not counted.

قنا

جنيف: أعلنت المفوضية السامية للأمم المتحدة لشؤون اللاجئين، أن عدد الأشخاص الذين فروا من الحرب في أوكرانيا تجاوز 4.5 مليون شخص.

ووفقا لبيانات صادرة عن المفوضية، فإنه منذ اندلاع الحرب في 24 فبراير الماضي، فر أربعة ملايين و503 آلاف و954 شخصا من البلاد.

وفر حوالي 2.59 مليون إلى بولندا المجاورة، وهو العدد الأكبر من أي بلد آخر. تليها رومانيا بأكثر من 686 ألفا، ثم المجر بأكثر من 419 ألفا.

وتشير تقديرات المفوضية إلى أن عددا كبيرا من هؤلاء الأشخاص توجهوا منذ ذلك الحين إلى دول أخرى في أوروبا، لكن تلك المعابر الحدودية غير مسجلة، والأشخاص الذين عادوا إلى أوكرانيا، لم يتم إحصاؤهم أيضا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button