additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Qatar Charity distributes iftar to workers

قطر الخيرية توزع وجبات الإفطار على العمال

Tribune News Network

Doha: Qatar Charity (QC) continues to implement the ‘Mobile Iftar for Workers’ project by distributing iftar meals to workers in Qatar, as part of its ‘Ramadan of Hope’ drive.

The QR7.1-million project, which comes with the support of the benefactors in Qatar, is expected to benefit 562,000 workers during the Holy Month of Ramadan.

The project, which seeks to reduce the burdens on this section of the community, comes in recognition of their role in contributing to the construction of the country’s infrastructure and the services they provide.

The project aims to distribute the complete meals to the workers in different areas, which are the Industrial Area and Al-Ruwais Port, in addition to the different farms, company labour camps and their places of residence in Mukaynis, Umm Al-Afai and Al-Khurayb.

The ready-to-eat meals are delivered to the workers through vehicles in their places of residence and work.

Qatar Charity, with the support of the benefactors, is implementing QR100- million Ramadan projects in Qatar, which include iftar meals for workers, Ramadan supply for families with limited income and mobile iftar, in addition to providing aid to persons in debt and humanitarian cases and widows.

Qatar Charity urged benefactors to support Qatar Charity’s ‘Ramadan of Hope’ drive to continue to implement this project and other Ramadan projects.

One can easily donate through Qatar Charity’s website, app, branches and collection points located in malls and commercial centres, in addition to requesting a ‘Home Collector’ and dialing 44667711 to donate.

الراية

الدوحة: تواصلُ قطرُ الخيرية ضمن حملتها الرمضانية مشروع «الإفطار المتنقل للعمال» توزيع وجبات إفطار الصائم على العمال داخل قطر، حيث ينتظر بدعم من أهل الخير في قطر، أن يصل عدد المستفيدين منها إلى 562,000 عامل طيلة الشهر الفضيل، بتكلفة إجمالية تصل إلى «7,1» مليون ريال.

ويستهدفُ المشروعُ توزيعَ وجبات إفطار متكاملة على العمال في مناطق مختلفة، وهي «الصناعية، وميناء الرويس والعزب المختلفة، ومساكن عمال الشركات، إضافة للعمال في مناطق مكينس، وأمّ الأفاعي، والخريب». ويأتي المشروعُ انطلاقًا من حرص قطر الخيرية على تخفيف الأعباء المعيشية عن هذه الشريحة، وعرفانًا بدورها في الإسهام بتشييد البنية التحتية للبلاد والخدمات التي تقدِّمها، ورغبة في خلق علاقة تكافلية وتكاملية في المجتمع تقوية للنسيج الاجتماعي، واستشعارًا بأن وقت العمال قد لا يسمح لهم بإعداد وجبات مماثلة بسبب أعباء العمل، وسعيًا لسد حاجتهم، وتقليل النفقات عليهم خلال الشهر الكريم.

ويتمُّ توزيع الوجبات من خلال سيارات تصل إلى تجمعات العمال، في أماكن سكنهم، ومواقع عملهم في المناطق المختلفة. يذكر أن قيمة المشاريع الرمضانية التي تنفذها قطر الخيرية داخل الدولة طيلة الشهر الفضيل تقدر ب 100 مليون ريال بدعم أهل العطاء، وتتضمن المشاريع الرمضانية إضافة «للإفطار المتنقل للعمال»، «مونة رمضان» للأسر ذات الدخل المحدود، «والإفطار الجوال»، وتقديم مساعدات موجهة للغارمين والأرامل والحالات الإنسانية.

وتحثُّ قطر الخيرية أهل العطاء في شهر البذل والإنفاق على دعم مشاريع حملة «رمضان الأمل»، اغتنامًا للحسنات في الشهر الذي تضاعف فيه الأجور، واحتسابًا للثواب فيه، واقتداءً بالنبي الكريم صلى الله عليه وسلم الذي كان في رمضان أجود بالخير من الريح المرسلة، وللوصول إلى أكبر عددٍ من الأشخاص الذين تستهدفهم الحملة.

وتسهيلًا للراغبين في التبرع أنشأت قطر الخيرية طرقًا ميسرة ومتعددة خدمة للمتبرعين الكرام، حيث يمكنهم التبرع لدعم مشاريع حملة «رمضان الأمل» عبر موقع قطر الخيرية الإلكتروني:www.qcharity.org أو تطبيق قطر الخيرية www.qch.qa/‏‏‏app أو عبر طلب «المحصل المنزلي» عبر تطبيق قطر الخيرية qch.qa/‏‏‏APP، ويقوم النظام تلقائيًا بتحديد موقع المتبرع على الخريطة وإرسال طلبه لأقرب محصل «أو محصلة» وتسلُّم تبرعاته، أو من خلال الاتصال بمركز الاتصال على الرقم: 44667711 كما يمكن التبرع من خلال المقر الرئيسي وفروع قطر الخيرية، وعبر نقاط وصناديق التحصيل المنتشرة بمختلف مناطق الدولة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button