additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES

Al Rayyan Begin AFC Champions League Campaign With Win Over Istiklol

دوري أبطال آسيا: انتصار مثير للريان على استقلال دوشنبه الطاجيكي

QNA

Doha: Al Rayyan opened their 2022 AFC Champions League Group A campaign by beating Tajikistan’s Istiklol by a 3-2 margin at the King Fahd International Stadium in Riyadh on Friday.

Reigning champions Al Hilal of Saudi Arabia and Sharjah FC of the UAE are the other teams in Group A.
Al Rayyan next face Al Hilal, while Istiklol play the UAEs Sharjah FC on Monday.

The thrilling match saw Mukhammadzhon Rakhimov put Istiklol in front, but they soon saw their lead wiped out by goals from Yacine Brahimi and Yohan Boli, only for Muhammad Isaev to draw them level.
Al Rayyan, however, took the points, thanks to Bolis second goal in the 71st minute.

Istiklol started brightly and took the game to their opponents from the start, with Eric Bocoum finding space in the centre, but his shot from distance was blocked by Al Rayyan defenders.

Istiklols early aggression paid off as they took the lead after just three minutes, Rakhimov starting the move in midfield when he cut across before setting up Shakhrom Suleymanov, who scored with a curling effort from outside the box.

Istiklols dominance, however, began to wane after that as Al Rayyan attacked in numbers, forcing the Tajikistan side to defend deep in their own half.

Al Rayyan’s persistence paid off in the eighth minute when captain Brahimi scored in spectacular fashion, firing his free-kick into the bottom right corner past Istiklol goalkeeper Rustam Yatimov.

Al Rayyan doubled their lead with a minute left in the half through Boli, who squeezed his effort past a packed defence following a wonderful team move.

The game sprung to life in the 67th minute when Al Rayyan failed to clear the ball from inside the six-yard box, leaving an unmarked Muhammad Isaev to blast home the equaliser into the top left corner.

Al Rayyan, however, had the final say, with Boli scoring with a simple tap-in four minutes later, courtesy of Nikita Chicherins flick-on off a corner.

قنا

الدوحة: استهل الريان مشاركته في دوري أبطال آسيا بتحقيق انتصار مثير على منافسه استقلال دوشنبه الطاجيكي بثلاثة أهداف مقابل هدفين، في المواجهة التي جرت بينهما يوم أمس على استاد الملك فهد الدولي بالرياض، في افتتاح مواجهات المجموعة الأولى لمنافسات منطقة غرب القارة التي تستضيفها السعودية بنظام التجمع في الفترة من 7 وحتى 27 أبريل الجاري.

وكان فريق استقلال دوشنبيه قد تقدم في وقت مبكر ومنذ الدقيقة الثالثة بواسطة لاعبه سليمانوف، إلا أن الريان تمكن بعد ذلك من تنظيم صفوفه واستعادة توازنه، وتقدم للهجوم بقيادة نجمه الجزائري ياسين براهيمي ليدرك التعادل بعدها بخمس دقائق عبر براهيمي ذاته، ولأنه الأفضل فقد أنهى الريان الشوط الأول متقدما بهدفين لهدف، بعدما برزت خطورة مهاجمه الإيفواري يوهان بولي الذي سجل هدف التقدم الثاني في الدقيقة 44.

وشهد الشوط الثاني عودة الفريق الطاجيكي بهدف التعادل عند الدقيقة 67 عبر محمد آيسيف، غير أن الريان، الذي كان الأكثر سيطرة وتفوقا، استطاع مجددا التقدم بإحرازه الهدف الثالث عند الدقيقة 71 بواسطة الإيفواري بولي الذي فرض نفسه نجما للمواجهة رفقة صانع اللعب الجزائري ياسين براهيمي.

وبهذا الانتصار تصدر الريان مؤقتا ترتيب فرق المجموعة الأولى بثلاث نقاط، بانتظار نتيجة مواجهة الهلال السعودي حامل اللقب مع الشارقة الإماراتي التي ستجري لحساب المجموعة ذاتها في وقت لاحق اليوم، علما أنه يتأهل إلى دور الثمن النهائي التالي لمنطقة غرب آسيا متصدر كل مجموعة، إلى جانب أفضل ثلاث فرق تحصل على المركز الثاني.

يذكر أن المجموعة الأولى التي تضم الريان والاستقلال والهلال (حامل اللقب) والشارقة، هي الوحيدة التي تضم 3 فرق وصلت إلى الأدوار الإقصائية للنسخة الماضية، إذ كان الاستقلال والشارقة قد وصلا إلى دور الـ16، في حين اجتاز الهلال كل أدوار البطولة وصولا إلى النهائي والتتويج باللقب.

ويشارك الريان في النسخة الحالية من البطولة بصفته صاحب المركز الثالث في الدوري القطري الموسم الماضي 2020 – 2021 خلف السد حامل اللقب والدحيل الوصيف، ويطمح الفريق القطري بقيادة مدربه التشيلي نيكولاس كوردوفا في لعب دور المنافس على التأهل عن هذه المجموعة، وتجاوز أخفاق النسخ السابقة من البطولة وآخرها النسخة الماضية، التي أقيمت بنظام التجمع في مدينة “جوا” الهندية، عندما حل في المركز الرابع والأخير في المجموعة الخامسة محققا تعادلين فقط.

وكان أبرز إنجاز للريان في تاريخ البطولة هو تأهله إلى المربع الذهبي لنسخة عام 1992 قبل أن يخسر حينذاك أمام استقلال طهران الإيراني بهدفين مقابل هدف في نصف النهائي.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button