additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured😎 LifeStyle🇶🇦 DOHA

3-2-1 Museum organizes Junior Obstacle Race Challenge

متحف 3-2-1 ينظم تحدي سباق الحواجز للأطفال واليافعين

The peninsula

Doha: The 3-2-1 Qatar Olympic and Sports Museum is hosting what will become an annual feature of its family-focused programming – the Junior Obstacle Race Challenge.

This is in line with the museum’s ambition for Qatar to become more physically active and the nation’s growing enthusiasm and demand for varied sporting activities, the Challenge was set up to encourage physical activity by nurturing children’s natural desire for play.

The COVID-19 pandemic and demands of modern living have transformed what childhood looks like in the 21st century.

An average child in Qatar spends a significant portion of their day on sedentary digital activities. The Race seeks to harness children’s natural curiosity and sense of adventure with a challenging obstacle course that will keep them engaged, entertained and active. It pushes children to scale new heights and conquer a diverse course, while having fun and getting active.

In addition to spending some much-needed time outdoors, the kinetic aspects of navigating an obstacle course help children develop and enhance strength and balance. Outdoor obstacle courses like the Junior Obstacle Race Challenge are a great way for kids to explore their physical literacy. The track, which varies from half a mile to two miles depending on the age of the participants.

It features a dozen child-friendly obstacles, coming to a delightfully muddy finish with the Mud Run.

Starting things off on the Low Wall, participants will flex their upper body strength to get to the other side and practice their balance on the Steppingstone station.

Crawling through Tunnels is next to develop gross motor skills, improve spatial awareness, and engage in imaginative play. Balance is back in focus on Balance Beams of varied height.

The Net Crawl will then challenge participants’ strength and coordination as they drop to the ground and crawl quickly under the net to reach the other side. Quick footwork will be in demand to master the two following stations of accurately speeding through Speed Tire Hurdles and climbing up and down A-Frames.

Getting high off the ground on the Apex Ladder and Climbing Obstacles will get participants through to the best part of the course – the Mud Run. Dodging Panels might help shake off some of the cakey goodness, but it’s best to have towels at the ready when the course comes to an end.

The event will take place at Aspire Park near Burgeri Restaurant. The course is open from April 8 to May 2, from 7pm to 11pm during Ramadan; and from May 3 to 7, from 2pm to 11pm during Eid al-Fitr.

The race will be held in two tranches on April 15 and May 6, from 7pm to 11pm. Participants aged 4 to 16 years old can compete as a Junior.

ذا بينينسولا – ترجمة WGOQatar 

الدوحة: يستضيف 3-2-1 متحف قطر الأولمبي والرياضي ما سيصبح سمة سنوية من برامجه المركزة على الأسرة – تحدي سباق الحواجز للأطفال واليافعين.

ويتماشى هذا مع طموح المتحف بتنشيط المجتمع بدنياً ومع حماس الدولة المتزايد للتشجيع على الأنشطة الرياضية المتنوعة، حيث تم إعداد التحدي لتشجيع النشاط البدني من خلال رعاية رغبة الأطفال الطبيعية في اللعب.

في حين غيّرت جائحة كوفيد -19 ومتطلبات الحياة العصرية شكل الطفولة في القرن الحادي والعشرين. حيث يقضي الطفل العادي في قطر جزءاً كبيراً من يومه مع الالعاب الالكترونية المؤدية للخمول. ويسعى السباق إلى تسخير فضول الأطفال الطبيعي وإحساسهم بالمغامرة من خلال مسار مليء بالعقبات يحافظ على مشاركتهم وتسليتهم ونشاطهم. ويدفع الأطفال إلى الارتقاء إلى آفاق جديدة والانتصار في مسار متنوع، بينما يلهون وينشطون.

بالإضافة إلى الحاجة الماسة لقضاء بعض الوقت في الهواء الطلق، لتساعد الجوانب الحركية للتنقل في مسار العوائق الأطفال على تطوير وتعزيز القوة والتوازن. وتساعد تدريبات العوائق في الهواء الطلق الناشئين على استكشاف لياقتهم البدنية المنسية في المسار الذي يتراوح من نصف ميل إلى ميلين حسب عمر المشاركين. الذي يتميز بالعشرات من العوائق المناسبة للأطفال، والتي تصل إلى نهاية موحلة مبهجة مع “الركض في الوحل”.

ويبدأ السباق عند الجدار المنخفض، حيث يستغل المشاركون قوة الجزء العلوي من أجسامهم للوصول إلى الجانب الآخر من الجدار والتوازن في محطة “عتبة الوثب”.

ومن ثم الزحف عبر الأنفاق، وذلك لتطوير المهارات الحركية الإجمالية، وتحسين الوعي المكاني، والمشاركة في اللعب التخيلي. وتفعيل دور التوازن بالتركيز على عوارض التوازن بارتفاعات متنوعة.

وسوف تتحدى لعبة “الزحف على الشبكة” قوة المشاركين وتنسيقهم وهم يسقطون على الأرض ويزحفون بسرعة تحت الشبكة للوصول إلى الجانب الآخر. وسيكون العمل السريع والسرعة المتزامنة مطلوباً لإتقان اللعبتين التاليتين عبر حواجز الإطارات السريعة وتسلق الإطارات لأعلى ولأسفل.

وسيؤدي الارتفاع عن الأرض في “السلم والقمة” وعقبات التسلق إلى جعل المشاركين يصلون إلى أفضل جزء من السباق – وهو “الركض في الوحل” . حيث قد تساعد ألواح المراوغة في ايقاع بعض اللاعبين، ومن الأفضل أن يكون لديك مناشف جاهزة عندما تنتهي اللعبة.

وسيقام الحدث في حديقة أسباير بالقرب من مطعم برجري. وسيتم افتتاح المسار من 8 أبريل إلى 2 مايو، من الساعة 7 مساءً حتى 11 مساءً خلال شهر رمضان؛ ومن 3 إلى 7 مايو، من 2 ظهراً إلى 11 مساءً خلال عيد الفطر.

وسيقام السباق على فئتين يومي 15 أبريل و 6 مايو، من الساعة 7 مساءً حتى 11 مساءً. ويمكن للمشاركين الذين تتراوح أعمارهم بين 4 و 16 عاماً التنافس بصفتهم ناشئين.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button