additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government📚Education

MoEHE announces Ramadan timings for school students

وزارة التربية والتعليم تحدد دوام الطلبة خلال شهر رمضان المبارك

The Peninsula

Doha: The Ministry of Education and Higher Education announced the school hours during Ramadan 2022 in public schools. According to a circular from the Ministry, the working hours will be as follows:

From grade 1 to 12: From 9 am to 1:25 pm
Students attend 5 lessons per day, provided that each school organizes the timetable at a rate of 25 lessons per week. The duration of the lessons should be 45 minutes. 5 minutes break are allotted between lessons.

Kindergarten: Starting hours from 9 am to 1 pm
Students attend 4 hours a day and each school organizes the schedule according to the set schedule
English should be offered 4 times a week for each class. Physical education once a week for each class.

قنا

الدوحة: أصدر قطاع الشؤون التعليمية بوزارة التربية والتعليم والتعليم العالي جدولاً بدوام الطلبة خلال شهر رمضان المبارك تقرر فيه بدء الدوام للصفوف من الأول إلى الثاني عشر في الساعة (9) صباحاً وينتهي الدوام عند الساعة (1:25) بعد الظهر، بواقع خمس حصص دراسية في اليوم، على أن تنظم كل مدرسة جدول الحصص بمعدل ( 25) حصة أسبوعياً مدة الحصة الدراسية (45 )دقيقة ، وتخصص (5) دقائق بين الحصص وتُعطى فسحة مدتها 10 دقائق واستراحة صلاة مدتها 15 دقيقة.

أما بالنسبة لمرحلة رياض الأطفال فقد تقرر بدء دوام الطلبة في الساعة التاسعة صباحا وينتهي الساعة الواحدة بعد الظهر، على أن يداوم الطلبة بواقع 4 ساعات في اليوم ، بحيث تقدم مادة اللغة الإنجليزية بمعدل 4 مرات في الأسبوع لكل صف، ويقدم اللقاء المرح بمعدل 3 مرات في الأسبوع لكل صف، وتقدم التربية البدنية مرة واحدة في الأسبوع لكل صف.

وأكد قطاع شؤون التعليم بالوزارة على أهمية تنظيم أنشطة وبرامج هادفة للطلبة بالتنسيق مع قسم الأنشطة والبرامج في إدارة شؤون المدارس، بما يتناسب مع طبيعة المرحلة الدراسية لتعزيز قيم الشهر الكريم وترسيخ الهوية الإسلامية والمعارف والأخلاق والقيم ذات الصلة في نفوس الطلبة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button