additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business👮‍♂️ Government

Commerce Minister Inaugurates Build Your House Exhibition 2022

وزير التجارة والصناعة يفتتح معرض ابن بيتك 2022

QNA

Doha: Under the Patronage of HE Prime Minister and Minister of Interior Sheikh Khalid bin Khalifa bin Abdulaziz Al-Thani, HE Minister of Commerce and Industry Sheikh Mohammed bin Hamad bin Qassim Al Abdullah Al-Thani inaugurated on Monday the third edition of the three-day Build Your House Exhibition (BYH) 2022 at Qatar National Convention Centre (QNCC).

Commencing the ribbon cutting ceremony, dignitaries were led on a VIP tour of the BYH Exhibition 2022, meeting some of the 150 exhibitors participating in this year’s event.

Another major attraction of BYH Exhibition 2022 is the Knowledge Sharing Conference and Future and Smart Living Conference, which enable attendees to and enjoy practical advice and inspiration from over 28 key speakers from institutions such as Civil Defence, Ashgal, the Ministry of Social Development and Family Services, AIA Middle East, Jaidah Group, Qatar University and VCUarts Qatar. Each event day sees a new line of speakers from 11 am – 7 pm covering a wide range of subjects from technical requirements to smart home solutions for assisted living.

A catalyst for collaboration, BYH Exhibition brings leading industry experts, government entities, and Qatari nationals together under one roof. This vital platform stimulates the housebuilding industry – previous events have generated an estimated QR400M worth of deals per edition – inspires learning and development and enables Qatari homebuilders to construct homes that are fit for the future.

Attendees to BYH Exhibition 2022 can visit over 150 exhibitors from five main sectors – Consultants, Contractors, Suppliers, General Services, and Smart Solutions – enabling them to building a network of contacts, source consultants and discover all the materials they need to bring their home and renovation projects to life. Guests can expect to walk away with exclusive offers and services from exhibitors and discover a wealth of new brands and products from Turkey and Portuguese companies, exhibiting at these international pavilions.

Keen to create a platform that nurtures the Qatar’s future design talent, BYH Exhibition 2022 held the second Junior Interior Designer Competition in conjunction with VCUarts Qatar. Ten students took place in the design challenge, and the winning entries will be announced and on view from tomorrow, Tuesday 29 March from 3 pm.

Moreover, the Portuguese Association of Wood and Furniture Industries (AIMMP), under the auspices of which Portuguese companies will showcase their products, said the participation aims to pave way for enhanced exports of wood and furniture products to Qatar.

“We are excited about our debut participation in Doha and we look forward to building the presence of Portuguese furniture and wood products here where there is high demand for European made furniture. There is strong affinity for Portuguese wood and furniture products in Qatar already and we believe it is time that we endeavor further to expand presence,” the AIMMP said in a statement.

The BYH 2022 will open its doors to the public daily from 10 am to 10 pm.

قنا

الدوحة: تحت رعاية معالي الشيخ خالد بن خليفة بن عبدالعزيز آل ثاني رئيس مجلس الوزراء ووزير الداخلية، افتتح يوم أمس سعادة الشيخ محمد بن حمد بن قاسم آل ثاني وزير التجارة والصناعة، النسخة الثالثة من معرض /ابنِ بيتكBYH 2022/، بمركز قطر الوطني للمؤتمرات ويستمر ثلاثة أيام.

وعقب الافتتاح، قام سعادة وزير التجارة والصناعة يرافقه عدد من المسؤولين بالدولة والسفراء والخبراء في قطاع البناء، بجولة في أرجاء المعرض، الذي يقام في مركز قطر الوطني للمؤتمرات في القاعتين 8 و9، وقد التقى خلالها بعدد من العارضين المشاركين في نسخة هذا العام، والذين بلغ عددهم 150 عارضا.

ومن أهم الفعاليات التي يتميّز بها معرض /ابن بيتك 2022/، مؤتمر /مستقبل ذكي وحياة ذكية/ لتبادل الخبرات والذي سيتيح الفرصة أمام الحضور للاطلاع على الرؤى العملية والموضوعات المبتكرة، التي يقدّمها أكثر من 28 متحدّثا من عدد من الجهات في الدولة بما في ذلك هيئة الأشغال العامة /أشغال/، ووزارة التنمية الاجتماعية والأسرة، والمعهد الأمريكي للمهندسين المعماريين في الشرق الأوسط (AIA)، ومجموعة الجيدة، وكلية فنون التصميم في جامعة فرجينيا كومنولث في قطر.

وسيشهد كلّ يوم من أيام المؤتمر من الساعة 11 صباحًا وحتى الساعة 7 مساءً، حضور عدد من المشاركين الذين سيتناولون مجموعة من الموضوعات تتنوّع بين المتطلبات التقنية وصولاً إلى حلول المنازل الذكية .

ويعتبر معرض /ابنِ بيتك/ بمثابة حلقة وصل ومنصة حيوية ومهمة بين الشركات العاملة في مجال تصميم المنازل وقطاع البناء، وبين المواطنين القطريين الراغبين في بناء أو تحديث منازلهم.

كما تعمل هذه المنصة على تحفيز وتعزيز قطاع البناء المحلّي، حيث أسفرت النُسخ السابقة من المعرض عن إبرام صفقات تقدر قيمتها بما يصل إلى 400 مليون ريال في كل نسخة، الأمر الذي عزز مفهوم التعلّم والتطوير في هذا المجال، وأتاح للمواطنين إمكانية تصميم وبناء منازل تتلاءم مع عالم المستقبل ومتطلباته.

وسيتمكّن ضيوف المعرض من زيارة أكثر من 150 عارضًا من خمسة قطاعات رئيسية بما في ذلك: الاستشاريون، والمقاولون، والمورّدون، وقطاع الخدمات العامة، وشركات الحلول الذكية. كما سيتيح لهم إمكانية توطيد العلاقات والصلات، والحصول على الاستشارات، واستكشاف كافة المواد التي تمكّنهم من تجديد مشاريعهم وبيوتهم. كما سيحظى زوّار المعرض بفرصة الحصول على العروض الحصرية والخدمات التي يقدّمها العارضون، إلى جانب اكتشاف مجموعة واسعة من العلامات التجارية الجديدة والمنتجات التي تقدّمها الشركات العارضة في الجناحين العالميين التركي والبرتغالي.

وفي إطار سعيه لإتاحة منصّة حيوية لرعاية وتطوير المواهب المحلية الشابة، يقدم معرض /ابن بيتك 2022/، النسخة الثانية من /مسابقة المصممين الشباب/ السنوية بالتعاون مع كلية فنون التصميم في جامعة فيرجينيا كومنولث قطر. ويشارك في هذه المسابقة 10 طلّاب من خلال تقديم تصاميمهم المبتكرة، وسيتمّ الإعلان عن التصاميم الفائزة وتكريم أصحابها بجوائز على منصّة المؤتمر، يوم غد /الثلاثاء/.

ومن جديد المعرض كذلك مشاركة البرتغال للمرة الأولى في فعاليات المعرض المتخصص في قطاع الأثاث المنزلي والتصميم، حيث تعرض الشركات البرتغالية، التي تشارك تحت رعاية /الرابطة البرتغالية لصناعات الخشب والأثاث AIMMP/، مجموعة من منتجات الأثاث والأخشاب المبتكرة والأفضل ضمن فئتها.

وقالت الرابطة البرتغالية لصناعات الخشب والأثاث في بيان، “إن المشاركة في المعرض تهدف إلى تمهيد الطريق أمام تعزيز الصادرات البرتغالية من منتجات الخشب والأثاث إلى قطر”.

يشار الى أن معرض /ابن بيتك / سيفتح أبوابه للجمهور يوميا من الساعة 10 صباحًا وحتى 10 مساءً.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button