additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured📚Education

MOEHE launches a “private school search platform” to compare curricula and fees

التعليم تطلق منصة “البحث عن المدارس الخاصة” لمقارنة المناهج والرسوم

Al-Sharq – WGOQatar Translations 

Doha: The Ministry of Education and Higher Education provides a platform that allows citizens and residents, to access the services of the Ministry of Education and Higher Education, including private education services that allow parents and students to search for private schools.

MOEHE explained – via a video on its Twitter account – that private education services provide many options in search operations, including searching through the curriculum, as this feature allows parents to view the types of national, Arab, and foreign curricula.

The user can access the details of each school with the address, school page, contact number, school schedule, general information, tuition fees, and school reports.

The search feature is also available by educational level up to the twelfth level, and search by type of school, whether it is all male, all female, or mixed.

Users can search by area of residence and search for the best schools in the vicinity of the area near you, or search by the name of the school or use the general search that enables the user to type words that you use in the search process, to show the results below.

The platform provides the option to make a comparison between two schools or more, where the details of each school appear to facilitate the process of comparing schools to choose the best school for users.

Search platform link: https://www.edu.gov.qa/en/pages/privateschoolsearch.aspx

الشرق

الدوحة: توفر وزارة التربية والتعليم والتعليم العالي منصة تتيح للجمهور من المواطنين والمقيمين الحصول على الخدمات الخاصة بوزارة التربية والتعليم والتعليم العالي، ومنها خدمات التعليم الخاص التي تتيح لأولياء الأمور والطلبة البحث عن المدارس الخاصة.

وأوضحت الوزارة – عبر فيديو على حسابها على تويتر – أن خدمات التعليم الخاص توفر خيارات كثيرة في عمليات البحث، ومنها البحث من خلال المنهج الدراسي، وتتيح هذه الخاصية للأهالي الاطلاع على أنواع المناهج الوطنية والعربية والأجنبية.

ويستطيع المستخدم الدخول إلى تفاصيل كل مدرسة والتي يظهر بها العنوان والصفحة الخاصة بالمدرسة ورقم التواصل وجدول العام الدراسي ومعلومات عامة والرسوم الدراسية وتقارير عن المدرسة.

كما يتوفر خاصية البحث من خلال المستوى التعليمي حتى المستوى الثاني عشر، والبحث من خلال نوع المدرسة، إذا ما كانت ذكوراً فقط أو إناثاً أو مختلطة.

ويمكن للمستخدمين البحث حسب منطقة السكن والبحث عن أفضل المدارس الموجودة في محيط المنطقة القريبة منك، أو البحث عن طريق اسم المدرسة أو استخدام البحث العام الذي يمكن المستخدم من كتابة كلمات تستخدمها في عملية البحث، لتظهر النتائج في الأسفل.

وتوفر المنصة خيار إجراء مقارنة بين مدرستين أو أكتر، حيث تظهر التفاصيل الخاصة بكل مدرسة لتسهيل عملية إجراء مقارنة بين المدراس لاختيار المدرسة الأفضل بالنسبة للمستخدمين.

رابط منصة البحث: https://www.edu.gov.qa/ar/Pages/PrivateSchoolSearch.aspx

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button