additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🛡Team Qatar

Qatar’s Beach Volleyball Team Qualifies to Quarterfinals in Rosarito

تأهل المنتخب القطري إلى ربع نهائي جولة روساريتو العالمية للكرة الطائرة الشاطئية

QNA

Mexico: World ranking leaders Cherif Younousse and Ahmed Tijan of Qatar had their backs against the wall coming into their third pool play match in the Rosarito Elite 16 event of the Volleyball World Beach Pro Tour on Friday.

Following a straight-set (21-16, 25-23) upset to Polish Michal Bryl and Bartosz Losiak, the Tokyo Olympic bronze medalists needed a win against Austrians Robin Seidl and Philipp Waller to break pool in Mexico and they did just that, downing the Europeans in two sets (21-13, 21-16) and advancing to the quarterfinals, where they will meet Czech Olympians Ondrej Perusic and David Schweiner.

Cherif and Ahmed finished second on Pool A, ranking behind Bryl and Losiak, the winners of last week’s Challenge tournament in Tlaxcala. The Polish completed their perfect pool play campaign with their third straight-set (21-15, 21-19) victory, this one against Brazilians Evandro Goncalves and Alvaro Filho. They will now face Italians Adrian Carambula and Enrico Rossi.

56teams from 20 different countries participates in the tournament, and among the players competing for the title of Rosarito Tour in Mexico are four Olympic champions, nine world champions, 16 Olympic medalists and 56 Olympians.

Qatar’s beach volleyball team of duo Cherif Younousse and Ahmed Tijan winner of the bronze medal of Tokyo 2020 Olympic Games, maintains on the top of world standing.

The Qatari team has become one of the best teams in the world and succeeded in achieving distinguished results in international events.

قنا

مكسيكو: تأهل المنتخب القطري للكرة الطائرة الشاطئية، المكون من الثنائي شريف يونس وأحمد تيجان، المصنف الأول عالميا، إلى الدور ربع النهائي في جولة /روساريتو/ المكسيكية، أولى جولات بطولة /جولات الكرة الطائرة الشاطئية العالمية/.

وجاء تأهل ثنائي المنتخب القطري بعد فوزهما يوم أمس على الثنائي روبن سيدل وفيليب والر من النمسا بشوطين نظيفين بواقع /21 – 13 و 21 – 16/ في المباراة الثالثة له ضمن المجموعة الأولى من المنافسة، ليلعب غدا في ربع النهائي مع الثنائي التشيكي أوندريج بيروسيتش وديفيد شفاينر.

وكان المنتخب بدأ مشواره أمس في البطولة بالفوز على الثنائي البرازيلي إيفاندرو جونكالفيس وألفارو فيلهو بنتيجة (2 – 1)، ثم خسر في المباراة الثانية أمام الثنائي البولندي ميشال بريل وبارتوش لوسياك بنتيجة (صفر – 2).

وبعد انتهاء مباراة أبدى شريف يونس سعادته بالفوز وضمن تأهلهما إلى ربع نهائي البطولة التي تعد الأولى في الوقت الحالي في العالم نسبة لمشاركة أفضل 16 فريقا مصنفا حسب التصنيف العالمي في هذه البطولة، مضيفا أنه وبرفقته زميله أحمد تيجان عملا بشكل جيد في هذه المباراة من أجل تصحيح الأخطاء التي صاحبت مباراتهما الثانية وانتهت بخسارتهما، مؤكدا أن المباريات المتبقية من البطولة تتطلب التركيز والتعامل بأكثر جدية.

وتقام منافسات هذه البطولة، التي ينظمها الاتحاد الدولي للعبة تحت تصنيف /النخبة 16/، للمرة الأولى، بمشاركة أفضل 16 منتخبا في العالم، وتبلغ قيمة جائزة كل جولة 300 ألف دولار.

ويشارك في البطولة 56 فريقا من 20 دولة مختلفة، وسيكون من بين اللاعبين المتنافسين على لقب جولة /روساريتو/ بالمكسيك أربعة أبطال أولمبيين وتسعة أبطال عالميين و16 من أصحاب الميداليات الأولمبية و56 أولمبيا.

يذكر أن المنتخب القطري يحتل حاليا المركز الأول عالميا، حسب التصنيف الأخير للاتحاد الدولي للعبة، ويسعى من خلال مشاركته في /النخبة 16/ ذات تصنيف 600 نقطة، لمواصلة إنجازاته التي حققها في الفترة الماضية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button