additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆2022

Procedures for the Final Draw for FIFA World Cup Qatar 2022 Released

الإعلان عن تفاصيل إجراء القرعة النهائية لكأس العالم FIFA قطر 2022

QNA

Doha: As the biggest milestone ahead of footballs flagship event fast approaches, the procedures for the Final Draw for the FIFA World Cup Qatar 2022 are now available.

Fans and teams will find out their paths to possible glory on 1 April from 19:00 (local time), at the Doha Exhibition and Convention Center at which time 29 out of the 32 participants will be known.

The procedures approved by the Organising Committee for FIFA Competitions outline that the 28 already qualified teams will be allocated according to sporting principles to pots 1 to 4 based on the FIFA/Coca-Cola Mens World Ranking released on 31 March following the conclusion of the international match window. As hosts, Qatar will take position A1 from Pot 1, where they will be joined by the seven highest-ranked qualified teams from the FIFA/Coca-Cola Mens World Ranking.

The countries occupying positions 8-15 in the ranking of the qualified teams will be allocated to Pot 2, while the 16th-23rd best-ranked qualifiers will be placed in Pot 3. Finally, Pot 4 will include the qualified teams in positions 24 to 28, plus three placeholders representing the two winners of the intercontinental play-offs and the remaining UEFA play-off winner.

The intercontinental play-offs will be contested on 13-14 June in Qatar, with the AFC representative facing the CONMEBOL representative and the Concacaf representative taking on the OFC representative, per the draw held on 26 November 2021. The final team to qualify through the UEFA play-offs will also be determined in the May-June international window, as per the decision taken by the Bureau of the FIFA Organising Committee on 8 March.

The draw will start with Pot 1 and end with Pot 4. Each pot will be completely emptied before moving on to the subsequent one. As per the standard draw procedure, a ball from a team pot will be drawn, followed by a ball from one of the group pots, thus determining the position in which the team will play. Teams from the same confederation will be kept apart in each of the eight groups with the exception of UEFA, which is represented by 13 teams. Five out of the eight groups will therefore have two European teams.

The group stage of the FIFA World Cup Qatar 2022 will last 12 days and feature four matches per day, providing all teams with optimal rest between their matches and offering an exciting schedule for fans, with the possibility of attending up to two matches per day at the beginning of the tournament. Qatars compact nature with no air travel needed to move between the venues will allow organisers, for the first time, to optimise specific match details for the benefit and comfort of supporters, teams and the media.

With that in mind, while the final draw will determine the group fixtures, the final match schedule will be confirmed after games have been assigned to a stadium and kick-off time for each matchday. In other words, based on the fixture in question, there is scope to provide a more beneficial kick-off time for audiences at home, or indeed for fans in Qatar with regard to the stadium allocation. That additional flexibility will not affect any technical aspects, since all stadiums are located within a compact radius and pleasant weather is the norm in November and December in Qatar, regardless of the venue and kick-off time.

قنا

الدوحة: أعلن الاتحاد الدولي لكرة القدم /الفيفا/ عن تفاصيل إجراء القرعة النهائية لكأس العالم FIFA قطر 2022، مع قرب انطلاق أكبر حدث كروي في العالم، وذلك في مركز الدوحة للمعارض والمؤتمرات في الأول من إبريل المقبل الساعة السابعة مساءً بالتوقيت المحلي.

وبذلك ستتعرف الجماهير والمنتخبات المشاركة على مسارها نحو اللقب، حيث سيتضح لـ 29 منتخباً من أصل 32 منتخباً مشاركاً في البطولة المجموعات التي سيتنافس فيها، وطريق كل منها إلى نهائي البطولة.

وتشير إجراءات سحب القرعة، التي صادقت عليها لجنة تنظيم منافسات FIFA ، إلى توزيع 28 منتخباً متأهلاً للمشاركة في كأس العالم 2022، وفقاً لمبدأ رياضي معتمد على الأوعية الأربعة (من 1 لـ 4) بناء على تصنيف الفيفا للمنتخبات الوطنية الذي سيصدر في 31 مارس الجاري، وذلك بعد انتهاء المباريات المؤهلة للبطولة في وقت لاحق من الشهر الجاري، وسيكون منتخب قطر في الوعاء الأول تصنيف (A1) بصفته ممثلا للدولة المستضيفة، وسينضم إليه أفضل سبعة فرق متأهلة وفقا لتصنيف الفيفا.

وسيجري وضع المنتخبات التي تأهلت رسميا للمشاركة في كأس العالم 2022، والتي تحتل المراكز (من 8 لـ 15) في تصنيف فيفا-كوكاكولا في الوعاء رقم 2، والفرق التي تحتل المراكز (من 16 لـ 23) في الوعاء رقم 3، في حين سيضم الوعاء رقم 4 المنتخبات التي تحتل الترتيب (من 24 لـ 28) إضافة إلى المنتخبين اللذين سيتأهلان من المواجهتين القاريتين الحاسمتين (آسيا – أمريكا الجنوبية/ الكونكاكاف – أوقيانوسيا)، إضافة إلى المنتخب الذي سيتأهل من الملحق الأوروبي للمشاركة في كأس العالم 2022.

وتستضيف قطر يومي 13 و 14 يونيو المقبل المباراة الحاسمة بين ممثل قارة آسيا والمنتخب صاحب المرتبة الخامسة في تصفيات أمريكا الجنوبية لحجز بطاقة التأهل للمونديال، وكذلك المباراة الفاصلة بين رابع الترتيب في تصفيات اتحاد أمريكا الشمالية والوسطى والكاريبي (الكونكاكاف) والمنتخب المتأهل من اتحاد أوقيانوسيا، للفوز بمقعد في كأس العالم المرتقب، وفقا للقرعة التي أجريت في 26 نوفمبر 2021.

ومن المقرر تحديد آخر منتخب ملتحق بكأس العالم مع نهاية تصفيات أوروبا المؤهلة للمونديال بين شهري مايو ويونيو المقبلين، وفقا لما ورد في قرار مكتب لجنة التنظيم في FIFA يوم 8 مارس الجاري.

وسيبدأ السحب بوعاء المنتخبات الأول (1) وينتهي بوعاء المنتخبات الرابع (4)، ويجب إفراغ كل وعاء قبل الانتقال إلى الذي يليه. وكما جرت العادة، ستُسحب كرة من أحد أوعية المنتخبات، متبوعة بكرة من أحد أوعية المجموعات، وهذا ما سيحدد المركز الذي سيوضع فيه كل منتخب، كما سيجري توزيع منتخبات كل اتحاد قاري على المجموعات الثماني، بحيث لا يشارك منتخبان من نفس الاتحاد القاري في مجموعة واحدة، باستثناء أوروبا الممثلة بثلاثة عشر منتخباً، حيث سيتنافس منتخبان أوروبيان في خمس مجموعات من أصل ثمانية.

ستتواصل منافسات مرحلة المجموعات في بطولة قطر 2022 على مدى 12 يوما، وستشهد إقامة أربع مباريات في اليوم الواحد، مما سيوفر لجميع المنتخبات الحصول على الراحة المثلى بين المباريات، كما سيتيح هذا الأمر جدولاً زمنياً مشوقاً للجماهير، حيث سيكون بإمكانهم حضور مباراتين في نفس اليوم خلال المرحلة الأولى من البطولة.

كما ستسمح الطبيعة متقاربة المسافات التي تتميز بها قطر، والتي لا تتطلب السفر بالطائرة بين الاستادات، للمنظمين وللمرة الأولى، تحسين ظروف ومتطلبات المباريات، لصالح وراحة المشجعين والمنتخبات ووسائل الإعلام.

وعلى الرغم من أن القرعة النهائية ستحدد المجموعات، إلا أن جدول المباريات النهائي سيتم تأكيده بعد توزيع المباريات على الاستادات، وتحديد أوقات المباريات لكل يوم من أيام المنافسات.

وسينتج عن ذلك إتاحة معلومات أكثر تحديداً حول وقت انطلاق المباريات، بما يشكل إفادة للمشجعين الذين يشاهدون المباريات من منازلهم، وكذلك للمشجعين الذين سيحضرون مباريات البطولة في قطر، فيما يتعلق بتخصيص الاستادات لكل مجموعة، ولن تؤثر هذه المرونة الإضافية على أي جوانب فنية بغض النظر عن توقيت المباراة والاستاد الذي تقام على أرضه، مع الأخذ بالاعتبار تقارب الاستادات في بطولة كأس العالم 2022، ودرجة الحرارة المعتدلة في قطر خلال شهري نوفمبر وديسمبر.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button