additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

👮‍♂️ Government

Katara Launches Initiative to Help Families in Need in Ramadan

كتارا تطلق مبادرة خيرية لمساعدة الأسر المتعففة في شهر رمضان

QNA

Doha: The Cultural Village Foundation (Katara) launched yesterday the “Saftan Katara” initiative, which will continue throughout the holy month of Ramadan, in cooperation with Qatar Charity and the Qatari Farmers Forum.

The initiative comes within the framework of Katara’s “We Help and We assist” campaign which aims to distribute food baskets to meet the needs of the humble families in the holy month, as well as being among the humanitarian and charitable initiatives of the Cultural Village Foundation.

The campaign also comes within the framework of the social responsibility programs pursued by Katara and is based on its vital role in serving charitable and humanitarian work in society and in reviving the values of social solidarity embodied in the month of Ramadan.

On the other hand, Katara announced the opening of the door for participation in the “We Help and We assist” campaign for institutions and individuals by calling (66877077).

It indicated that the campaign will take all COVID-19 precautionary measures to prevent the virus spread.

The Katara campaign “We Help and We Assist” launched the “Saftan Katara” initiative during the month of Ramadan last year and it achieved great success.

The campaign came as part of a series of charitable and community initiatives and campaigns that Katara has launched previously on many occasions, whether inside or outside Qatar. 

قنا

الدوحة: أطلقت المؤسسة العامة للحي الثقافي /كتارا/ يوم أمس، مبادرة /سفطان كتارا/ التي تستمر طيلة شهر رمضان المبارك، وذلك بالتعاون مع قطر الخيرية وملتقى المزارعين القطريين.

وتأتي هذه المبادرة في إطار حملة كتارا /نعين ونعاون/ وتهدف إلى توزيع سلة غذائية لتلبية احتياجات الأسر المتعففة في الشهر الكريم، فضلا عن كونها ضمن المبادرات الإنسانية والخيرية للمؤسسة العامة للحي الثقافي.

كما تأتي الحملة في إطار برامج المسؤولية المجتمعية التي تنتهجها /كتارا/ وانطلاقا من دورها الحيوي في خدمة العمل الخيري والإنساني في المجتمع وإحياء لقيم التكافل الاجتماعي التي يجسدها شهر رمضان.

من جهة أخرى، أعلنت /كتارا/ عن فتح باب المشاركة في حملة /نعين ونعاون/ أمام المؤسسات والأفراد من خلال التواصل على الرقم (66877077)، وأوضحت أن مبادرة /سفطان كتارا/ ستنفذ من قبل حملة كتارا /نعين ونعاون/، حيث سيتم توزيع السلال الغذائية على الأسر المتعففة طيلة شهر رمضان المبارك، وذلك بالتعاون مع قطر الخيرية وملتقى المزارعين القطريين، مبينة أن الحملة ستتبع جميع التدابير والاحترازات الصحية للوقاية من فيروس كورونا /كوفيد ـ 19/.

يشار إلى أن حملة كتارا /نعين ونعاون/ قد أطلقت مبادرة /سفطان كتارا/ خلال شهر رمضان من العام الماضي وحققت نجاحا كبيرا.

وجاءت الحملة ضمن سلسلة المبادرات والحملات الخيرية والمجتمعية التي دأبت المؤسسة العامة للحي الثقافي على إطلاقها سابقا في مناسبات عديدة سواء داخل قطر أو خارجها، لتلبية احتياجات الأسر المحتاجة والمتعففة، ولتعزيز التضامن الاجتماعي ومساندة جهود الدولة في دعم فئة المحتاجين والأسر المتعففة التي تواجه ظروفا صعبة واستثنائية فرضتها جائحة كورونا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button