additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🩺 Health🌍 World🦠Coronavirus

Covid Pandemic Far From Over, Virus Still Very Fit: WHO

الصحة العالمية: جائحة “كورونا” ما زالت أبعد ما تكون عن نهايتها

Reuters

Geneva: Amid the rise in COVID-19 cases in several parts of the world, a World Health Organization (WHO) spokesperson on Friday said that the end of the coronavirus pandemic was a long way off, citing a rise in cases in its latest weekly data. Asked by a journalist at a Geneva media briefing about the timing of the pandemic’s end, Margaret Harris said it was “far from over”, reported news agency Reuters

“We are definitely in the middle of the pandemic,” she added.

In the past week, WHO has recorded an 8 per cent increase in detection of COVID-19 cases, with more than 11 million positive test results.

الشرق

قالت منظمة الصحة العالمية اليوم الجمعة إن جائحة كورونا “كوفيد-19” ما زالت أبعد ما تكون عن نهايتها، مشيرة في أحدث بيانات أسبوعية إلى ارتفاع عدد الإصابات.

ورداً على سؤال خلال إفادة صحفية في جنيف حول توقيت انتهاء الجائحة، قالت المتحدثة باسم منظمة الصحة العالمية مارجريت هاريس، بحسب رويترز، إنها “أبعد ما تكون عن النهاية… نحن بالتأكيد في منتصف الجائحة”.

وأظهر إحصاء لرويترز أن أكثر من 463.62 مليون نسمة أُصيبوا بكورونا على مستوى العالم، في حين وصل إجمالي عدد الوفيات الناتجة عن الفيروس إلى 6 ملايين و446835 منذ اكتشاف أولى حالات الإصابة في الصين في ديسمبر 2019.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button