additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🥅 LEAGUES🌍 World🏆2022

UEFA’s Ban on Russian Teams Upheld In Court

محكمة التحكيم الرياضي تؤيد عقوبات ويفا على الأندية والمنتخبات الروسية

Anadolu Agency

ANKARA: The Court of Arbitration for Sport (CAS) “denied” a request Tuesday by the Russian governing football body not to uphold UEFA suspensions as that country was excluded from competitions because of Moscow’s war against Ukraine.

“The President of the Appeals Arbitration Division of the Court of Arbitration for Sport (CAS) has denied the request filed by the Football Union of Russia (FUR) to stay, for the duration of the CAS proceedings, the execution of the UEFA Executive Committee’s decision to suspend all Russian teams and clubs from its competitions until further notice (the Challenged Decision),” CAS said in a statement.

The court said the UEFA decision is valid as all Russian teams and clubs are still “suspended” from the UEFA competitions.

“The CAS arbitration proceedings continue. The parties did not agree to an expedited procedure and a hearing has not yet been fixed,” it said.

The FUR appealed on March 8 to the CAS after Russia was kicked out of FIFA and UEFA competitions because of the war.

Spartak Moscow were previously disqualified from the 2021-22 UEFA Europa League Round of 16 after UEFA barred Russian clubs from international football competitions.

On the women’s side, the country cannot join the UEFA EURO 2022 in England from July 6 – 31.

CAS said decisions about Russia’s request about the FIFA decisions “are likely to be issued at the end of this week.”

Russia’s opponents in the 2022 FIFA World Cup European playoffs semifinals, Poland, were awarded a “bye” by FIFA to the final path on March 29.

That means Russia have been automatically eliminated from the Qatar 2022 qualifiers.

Poland will face Sweden or the Czech Republic in the Path B final.

The Russia-Ukraine war, which began Feb. 24, has drawn international condemnation, led to financial sanctions on Moscow and spurred an exodus of global firms from Russia.

At least 636 civilians have been killed and 1,125 injured in Ukraine since the beginning of the war.

More than 3 million refugees have fled to neighboring countries, according to the UN.

قنا

لوزان: أيدت محكمة التحكيم الرياضي (كاس) يوم أمس العقوبات التي فرضها الاتحاد الأوروبي لكرة القدم “ويفا” على الأندية والمنتخبات الروسية على خلفية التصعيد العسكري في أوكرانيا.

وستبقى الفرق الروسية مستبعدة من المسابقات الأوروبية حتّى يتم البت في الاستئناف المقدم من الاتحاد الروسي، في حين وعد القضاء الرياضي باتخاذ قرار “في نهاية الاسبوع” بشأن التعليق المحتمل للعقوبات المفروضة من قبل الاتحاد الدولي لكرة القدم /فيفا/.

وعلى خلفية قرار “كاس” سيبقى فريق سبارتاك موسكو مستبعداً من المشاركة في مسابقة الدوري الأوروبي “يوروبا ليغ”، إضافة إلى منتخب السيدات المستبعد من كأس أوروبا 2022 المقررة هذا الصيف في انجلترا، بانتظار صدور القرار النهائي.

واشارت “كاس” والتي يقع مقرها في لوزان، دون تعليل أسباب قرارها، انه بشأن الأسس الموضوعية “تستمر إجراءات التحكيم في كاس. لم يتفق الطرفان على إجراء معجل ولم يتم تحديد جلسة استماع بعد”.

وفي بيان مشترك، أعلن الاتحادان الأوروبي والدولي للعبة في 28 فبراير الماضي استبعاد الفرق الروسية عن المسابقات الدولية بسبب الحرب على أوكرانيا، تطبيقاً لتوصيات اللجنة الأولمبية الدولية.

وابقت سلطات كرة القدم الغموض على الدوافع القانونية لهذا القرار، مما دفع الاتحاد الروسي لكرة القدم للرد الأسبوع الماضي باستئناف القرار أمام “كاس”.

في المقابل، تلقت كرة القدم الروسية صفعة قوية بعد قرار (فيفا) استبعادها من بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022 ، مما حرم المنتخب الوطني من خوض الملحق المؤهل إلى العرس الكروي والمقرر في نهاية الشهر الحالي.

وسيتعين على محكمة التحكيم الرياضي أن تقرر في الأيام المقبلة الإبقاء على هذه العقوبة أو تعليقها طوال مدة الإجراء، وهو قرار شائك بشكل خاص لأن معارضي الروس يرفضون بالفعل مواجهتها.

وكان (فيفا) أعلن عن تأهل منتخب بولندا والذي كان من المقرر أن يواجه نظيره الروسي المبعد عن المنافسات الدولية في 24 الحالي رسمياً الى نهائي المسار الثاني من تصفيات الملحق المؤهل الى مونديال قطر 2022، على أن يلعب ضد الفائز من مواجهة السويد وتشيكيا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button