additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🏆 Sport

QOC to Organize 2022 Ultimate Race on March 19

اللجنة الأولمبية القطرية تنظم سباق التحدي ٢٠٢٢ في ١٩ مارس

QNA

Doha: The Qatar Olympic Committee (QOC) unveiled all organizational and technical measures that been taken ahead of the inaugural edition of Its Ultimate Race which will be held on March 19 at the Cultural Village Katara.

At the press conference held on Sunday to brief media on the event, Director of the QOC Ultimate Race 2022 HE Sheikh Suhaim bin Mohamed Al-Thani, said, “The QOC will organize this community event to raise awareness about the importance of sport and to take community sport to new grounds.”

“The 2022 Ultimate race will also help the national sports federation to discover and attract new talents to the Qatari national teams” he added.

Sheikh Suhaim also stressed that the organizing committee offers more than QR 350.000 in prize money for winners of different categories.

For his part, HE Deputy Director of the event Sheikh Hamad bin Abdulaziz Al-Thani, lauded the huge turnout of athletes to participate in QOC Ultimate Race 2022 as 175 athletes have so far confirmed their participation in the event.

He also confirmed that the registration will remain open through the QOC official website and social media platforms.

Deputy Director of the event stressed that the athletes have to be physical fit for the race and have to commit to the preventive measures announced by the state of Qatar to curb the spread of COVID-19.

On other hand, Head of Marketing and Communication Committee Mohammed Hamad Al Meanis, thanked Katara for their cooperation with the QOC and the Qatar Cycling and Triathlon Federation in organizing this event and for their contribution to organizing a huge number of international sports events.

He also hailed the support of the sponsors of this event including Vodafone Qatar and QQQ Media as well as the official suppliers A&H Sports and Elan Print.

For his part, Secretary General of the Qatar Cycling and Triathlon Federation Thani Khalifa Al Zaraa, said that the open sprint distance will begin with a 750m swim to be followed by 20km bike then 5km run.

He added that Youth Duathlon (12-15 Years) will be divided into 1km Run, 6.5km Bike and 3km Run while Youth Duathlon (7-11 Years) will include 1km Run, 2.6km Bike and 1km Run.

قنا

الدوحة: عقدت اللجنة الأولمبية القطرية مؤتمراً صحفياً، يوم أمس، كشفت من خلاله عن كافة التفاصيل التنظيمية والفنية للنسخة الأولى من سباق التحدي 2022 والذي سيقام في 19 مارس الجاري بالحي الثقافي /كتارا/.

وقد أوضح سعادة الشيخ سحيم بن محمد آل ثاني مدير اللجنة المنظمة للسباق في المؤتمر الصحفي، أن تنظيم اللجنة الأولمبية القطرية لسباق التحدي 2022 يأتي في إطار حرصها على رفع معدلات الوعي بأهمية الرياضة لمختلف فئات المجتمع وعلى الارتقاء بالرياضة المجتمعية إلى آفاق جديدة. كما يهدف السباق إلى الكشف عن المزيد من المواهب الرياضية بما يصب في مصلحة المنتخبات الوطنية.

وأضاف أن مجموع الجوائز المالية التي خصصتها اللجنة المنظمة للفائزين بالمراكز الأولى في السباقات المختلفة يزيد عن 350 ألف ريال قطري.

من جانبه، أشاد سعادة الشيخ حمد بن عبدالعزيز آل ثاني نائب مدير اللجنة المنظمة للسباق بالإقبال الكبير على التسجيل في النسخة الأولى من السباق، حيث يزيد عدد المسجلين عن 175 متسابقا في مختلف الفئات حتى هذا اليوم، مشيرا إلى أن الفرصة لا تزال متاحة أمام الراغبين في التسجيل من خلال الرابط المنشور بالموقع الرسمي للجنة الأولمبية القطرية وعلى صفحاتها بشبكات التواصل الاجتماعي.

وأكد نائب مدير اللجنة المنظمة للسباق على أهمية استيفاء المشاركين للاشتراطات الصحية واللياقة البدنية والالتزام بالإجراءات الاحترازية ضد فيروس كورونا / كوفيد-19/ المعمول بها في دولة قطر حفاظاً على سلامة المشاركين والحضور.

بدوره أثنى السيد محمد المعنس رئيس لجنة التسويق والاتصال في اللجنة المنظمة لسباق التحدي على التعاون الكبير الذي تبديه /كتارا/ مع اللجنة الأولمبية القطرية والاتحاد القطري للدراجات الهوائية والترايثلون في تنظيم هذه الفعالية المجتمعية وغيرها من الفعاليات المجتمعية الأخرى مثل النسخة الثانية من بطولة اللجنة الأولمبية القطرية للألعاب الشاطئية التي تقام في موعد لاحق من هذا الشهر، ومساهمتها في إنجاح العديد من البطولات الرياضية الدولية التي تستضيفها الدوحة على مدار العام، منوها في الوقت ذاته بالدعم الكبير الذي تقدمه الشركات الراعية وهي: فودافون قطر وQQQ Media والموردون الرسميون (A&H Sports) وشركة /إعلان/.

ومن جهته، قال السيد ثاني خليفة الزراع أمين السر العام للاتحاد القطري للدراجات الهوائية والترايثلون إن السباق المفتوح للكبار سينطلق صباح السبت 19 مارس الجاري بمنافسات السباحة لمسافة 750 متراً تليها منافسات الدراجات الهوائية لمسافة 20 كيلومترا وأخيراً منافسات الجري لمسافة 5 كيلومترات.

وأضاف الزراع بأن السباقين المفتوحين لفئتي الشباب يقتصران على منافستي الجري والدراجات الهوائية (الدواثلون)، حيث يبدأ السباق المفتوح لفئة الشباب من 12 إلى 15 عاما بمنافسات الجري لمسافة كيلومتر واحد ثم الدراجات الهوائية لمسافة 6.5 كيلومتر ثم الجري مرة أخرى لمسافة 3 كيلومترات، فيما ينطلق السباق المفتوح للشباب من 7 إلى 11 عاما بالجري لمسافة كيلومتر واحد ثم الدراجات الهوائية لمسافة 2.6 كيلومتر ثم الجري لمسافة كيلومتر واحد.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button