additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🏆 Sport

AZF Organizes 9th Edition of Qatar’s Strongest Man Championship

مؤسسة أسباير زون تنظم النسخة التاسعة من بطولة (أقوى رجل في قطر)

QNA

Doha: Aspire Zone Foundation (AZF) has announced that it is organizing the ninth edition of the Qatar Strongest Man 2022 Championship, in an invitation to showcase their capabilities to the masses through a series of endurance and speed tests, which will be held on March 19th at Aspire Zone Park.

Contestants will take on several challenges of varying difficulty, such as the Conan’s Wheel, rotating around a fixed axis for three minutes while carrying 180kg weights, lifting heavy sandbags as fast as possible, pulling a 6-tonne truck, and two new games, tire loading and variable push-up.

The AZF has succeeded in turning this tournament into an icon on the calendar of events that athletes and fans await at this time of each year, by attracting a group of the best competitors, and it has become a forum for lovers of strength and endurance sports in Qatar as an annual goal to improve their physical levels. 

قنا

الدوحة: أعلنت مؤسسة أسباير زون عن تنظيمها النسخة التاسعة من بطولة أقوى رجل في قطر، في دعوة لاستعراض قدراتهم أمام الجماهير عبر سلسلة من اختبارات التحمل والسرعة ، والتي ستقام يوم 19 مارس الجاري في حديقة أسباير زون.

وكشفت اللجنة المنظمة للمسابقة بتميز هذه النسخة بإضافة تحديين جديدين لزيادة الحماس بين المشاركين والجمهور.

وسيخوض المتسابقون عددا من التحديات المتفاوتة الصعوبة مثل ساقية كونان والدوران بالأثقال حول محور ثابت لثلاث دقائق مع حمل أثقال تصل إلى 180 كجم، وتحدي رفع أكياس الرمل الثقيلة في أسرع وقت ممكن، وجر شاحنة زنة ستة أطنان، واللعبتان الجديدتان وهما حمل الإطار و الضغط المتنوع.

ونجحت مؤسسة أسباير زون في تحويل هذه البطولة لأيقونة على جدول الفعاليات التي يترقبها الرياضيون والجماهير في هذا التوقيت من كل عام باستقطاب مجموعة من أفضل اللاعبين وأصبحت تمثل ملتقى لعشاق رياضات القوة والتحمل في قطر.

وتلقى البطولة رواجا كبيرا بين أوساط المهتمين برياضات القوة والتحمل كهدف سنوي للارتقاء بمستوياتهم البدنية، تحقيقا لرسالة مؤسسة أسباير زون من تلك الفعاليات وهي الاستمرار في ممارسة الرياضة أيا كان نوعها للحفاظ على الصحة والنشاط.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button