additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Central Bank of Russia: Russian-Issued Mastercard, Visa to Keep Functioning in Russia

المركزي الروسي: بطاقات فيزا وماستر كارد ستظل تعمل في روسيا

QNA

Moscow: Visa and Mastercard, issued by Russian banks, will remain operational in Russia, and money on their accounts is safe and accessible, the Central Bank of Russia said on Sunday.

“All cards of international payment systems Visa and Mastercard, issued by Russian banks, will function as normal on the territory of Russia until their expiry. Operations inside the country are processed by the National Payment Cards System and are not affected by sanctions. The money of clients, deposited on accounts linked to such cards, are fully safe and accessible,” the bank said.

However, trans-border operations will not be available. This applies to purchases in foreign online stores and use of those cards abroad, according to (TASS) news agency.

قنا

موسكو: أعلن البنك المركزي الروسي يوم أمس أن بطاقات /فيزا/ و/ماستر كارد/ الصادرة عن البنوك الروسية ستظل تعمل في روسيا بفضل نظام الحوالات المالية الروسي البديل، وأن العقوبات لن تؤثر على ذلك.

وأوضح البنك في بيان له، أن البطاقات تخضع لخدمة المدفوعات الوطنية /NSPK/، لذلك فإن العقوبات لن تؤثر، والأموال متاحة للعملاء داخل أراضي روسيا بشكل طبيعي.

وأضاف أن المعاملات المالية باستخدام /فيزا/ و/ماستر كارد/ خارج روسيا لن تكون متاحة، بما في ذلك المتاجر الإلكترونية الأجنبية، مؤكدا أنه في حالة السفر إلى الخارج، يوصى باستخدام بطاقات نظام الدفع الوطني “مير”، والتي تعتمدها دول بينها تركيا وبيلاروس وفيتنام وطاجيكستان.

وكانت شركتا الدفع بالبطاقات/ فيزا/ و/ماستركارد/، قد أعلنتا في وقت سابق ، أنهما ستعلقان عملياتهما في روسيا، لتنضما بذلك إلى عدد متزايد من الشركات الأمريكية الكبرى التي علقت أعمالها في الأراضي الروسية ، على خلفية التصعيد العسكري الروسي في أوكرانيا.

وأوضحت الشركتان أن البطاقات البنكية الصادرة عنهما في روسيا ، لن تعود صالحة في الخارج، ولن تعمل البطاقات الصادرة في الخارج في روسيا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button