additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

QMMF President: Doha Presented Perfect Version of MotoGP

رئيس اتحاد السيارات: الدوحة قدمت نسخة مثالية لافتتاحية بطولة العالم لـ الموتو جي بي

QNA

Doha: President of the Qatar Motor & Motorcycle Federation (QMMF) and President of the Lusail Circuit Sports Club, Abdul Rahman Al Mannai, praised the great success of the Qatar Grand Prix, the first round of the MotoGP World Motorcycle Championship, which concluded its competitions this evening, considering that Doha provided an ideal copy for the opening of the global championship at the technical and organizational levels.

Al Mannai said, in a press statement, that the success of the twentieth edition of the Qatar Grand Prix was remarkable, especially in light of the great competition between the various international teams, as the competition was between the most prominent riders in the world, which appeared through the close results and the small differences in the numbers.

He added that the Qatar Grand Prix this year witnessed a remarkable achievement for the Qatari rider, Hamad Al Sahouti, who managed to achieve second place in the Asian Talent Cup for the first time, which was held on the sidelines of the Qatar Grand Prix.

Al Mannai considered that Al Sahoutis achievement is the fruits of the past years, which witnessed preparing Qatari riders to participate in international and world championships, looking forward that this achievement will be just the beginning of more victories and successes during the upcoming competitions.

The QMMF President thanked all those who supported the success of the Qatar Grand Prix, especially Qatar Tourism, which greatly contributed to the promotion of the event and the large events that were organized for the masses, pointing to the large public turnout at the event and the filling of the stands of the Losail International Circuit with motorcycling enthusiasts. 

قنا

الدوحة: نوه السيد عبدالرحمن المناعي رئيس الاتحاد القطري للسيارات والدراجات النارية رئيس نادي حلبة لوسيل الرياضي، بالنجاح الكبير الذي حققته جائزة قطر الكبرى، أولى جولات بطولة العالم للدراجات النارية /الموتو جي بي/، التي اختتمت منافساتها مساء الأمس، معتبرا أن الدوحة قدمت نسخة مثالية لافتتاحية البطولة العالمية على المستويين الفني والتنظيمي.

وقال المناعي، في تصريح صحفي، إن نجاح النسخة العشرين من جائزة قطر الكبرى جاء مميزا خاصة في ظل التنافسية الكبيرة بين مختلف الفرق العالمية، حيث كانت المنافسة بين أبرز الدراجين في العالم، وهو ما ظهر خلال النتائج المتقاربة والفوارق الضئيلة في الأرقام.

وأضاف أن جائزة قطر الكبرى هذا العام شهدت إنجازا مميزا للدراج القطري حمد السحوتي الذي تمكن من إحراز المركز الثاني في بطولة كأس المواهب الآسيوية للمرة الأولى، والتي أقيمت على هامش جائزة قطر.

واعتبر المناعي أن الإنجاز الذي حققه السحوتي يعد بمثابة ثمار السنين الماضية التي شهدت تجهيز دراجين قطريين من أجل المشاركة في البطولات الدولية والعالمية، متطلعا أن يكون هذا الإنجاز مجرد البداية للمزيد من الانتصارات والنجاحات خلال الاستحقاقات المقبلة.

وقدم رئيس الاتحاد القطري الشكر إلى كافة الداعمين في إنجاح جائزة قطر الكبرى، وخاصة قطر للسياحة التي ساهمت بشكل كبير في الترويج للحدث وأيضا الفعاليات الكبيرة التي تم تنظيمها للجماهير، مشيرا إلى الإقبال الجماهيري الكبير على الحدث وامتلاء مدرجات حلبة لوسيل الدولية بعشاق رياضة الدراجات النارية.

من جانبه، أشاد السيد خالد الرميحي نائب رئيس نادي حلبة لوسيل الرياضي بالنجاح الكبير الذي حققته جائزة قطر الكبرى الجولة الأولى من بطولة العالم للدراجات النارية /موتوجي بي/، والتي شهدت منافسة قوية من أفضل الدراجين في العالم في الفئات الثلاث.

وقال الرميحي، في تصريح صحفي، إن قطر نجحت تنظيميا في استضافة أولى جولات بطولة العالم للموتوجي بي، حيث تم توفير كافة التسهيلات للدراجين والفرق والمشاركين، معتبرا أن نجاح هذه الجولة سيكون له الأثر الكبير في نجاح باقي جولات البطولة العالمية.

وأضاف أن جائزة قطر الكبرى شهدت مستويات فنية عالية من أبرز الدراجين على المستوى العالمي، وهو الأمر الذي يؤكد أن المنافسة في هذا الموسم ستكون صعبة للغاية من أجل حسم اللقب العالمي.

وهنأ الرميحي الدراج القطري حمد السحوتي على الإنجاز الذي حققه في كأس المواهب الآسيوية بحصوله على المركز الثاني، والذي يؤكد أن مستواه في تطور مستمر وأنه سيكون له مستقبل كبير، مشيرا إلى أنه نتاج أكاديمية قطر للرياضات الميكانيكية والتي تعمل على إفراز دراجين مميزين يمثلون قطر في كافة المحافل الدولية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button