additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

😎 LifeStyle🏆 Sport

Second Edition of QOC Beach Games 2022 to Kick Off March 19

اللجنة الأولمبية القطرية تعلن عن تنظيم النسخة الثانية من بطولة الألعاب الشاطئية 2022

QNA

Doha: Qatar Olympic Committee (QOC) announced that its second edition of 2022 Beach Games will be held from March 19 to 25 at Katara Cultural Village.

QOC invited beach games lovers and amateurs to sign up their names and details via a link set up on the QOC official website and social media accounts. The tournament will include four beach sports, football, Karate, volleyball and 3×3 basketball.

The QOC Beach Games, is a community activity will help promoting these sort of games inside the Qatari society, to keep the countrys unparalleled success after hosted the 2019 ANOC Beach Games in Doha. The QOC is keen to preserve this cognitive legacy of ANOC Beach Games.

On this occasion, Director of the 2022 QOC Beach Games Rashid Adiba said that the tournament is one of the community events and activities organized by the QOC annually to take all individuals of the society to greater standards of health and to improve their physical fitness.

He added that the first edition of the games reached its main goal, brought together a big number of enthusiasts and lovers and has seen an exceptional turnout and success, noting that the number of participants from citizens and residents reached more than 500 athletes; also more than 3000 spectators attended the games. 

قنا

الدوحة: أعلنت اللجنة الأولمبية القطرية عن تنظيم النسخة الثانية من بطولة اللجنة الأولمبية للألعاب الشاطئية 2022، خلال الفترة من 19 إلى 25 مارس على الملاعب الشاطئية بالحي الثقافي كتارا.

وقد وجهت اللجنة الأولمبية القطرية الدعوة لمحبي الألعاب الشاطئية للمشاركة في البطولة، من خلال الرابط الإلكتروني الخاص بالتسجيل والشروط اللازمة له عبر الموقع الإلكتروني الرسمي للجنة وحساباتها على مواقع التواصل الاجتماعي، وتشمل منافسات البطولة 4 رياضات شاطئية مختلفة، وهي: كرة القدم الشاطئية، الكرة الطائرة الشاطئية، وكرة السلة الشاطئية (3 3) والكاراتيه.

وتعتبر بطولة اللجنة الأولمبية القطرية للألعاب الشاطئية نشاطا مجتمعيا يهدف إلى نشر ثقافة الألعاب التي تمارس على الشواطئ في المجتمع القطري واتساع رقعة الممارسين لتلك الرياضات خصوصا بعد تنظيم دورة الألعاب العالمية الشاطئية لاتحاد اللجان الأولمبية (أنوك) في الدوحة 2019، حيث تحرص اللجنة الأولمبية القطرية على تعزيز الإرث المعرفي الذي تركته الدورة التي لاقت إشادة كبيرة من جميع المشاركين.

وأكد السيد راشد عضيبه مدير البطولة، أن البطولة تندرج ضمن الفعاليات والأنشطة المجتمعية التي تنظمها اللجنة الأولمبية القطرية لتشجيع كافة أفراد المجتمع على ممارسة الأنشطة الرياضية لتأثيرها الإيجابي في الحفاظ على الصحة واللياقة البدنية، والمساهمة في بناء شخصية الفرد من الناحية الاجتماعية والصحية والنفسية والعقلية، ولذلك تحرص اللجنة الأولمبية القطرية على تشجيع المشاركات الرياضية كأسلوب حياة إيجابي وصحي في جميع قطاعات وفئات المجتمع القطري.

وأضاف أن النسخة الأولى لبطولة اللجنة الأولمبية القطرية للألعاب الشاطئية قد حققت الهدف الأساسي منها والمتمثل في تجمع أكبر عدد من ممارسي ومحبي هذه الألعاب الشاطئية التي شهدت إقبالاً استثنائيا ونجاحاً، حيث فاق عدد المشاركين من مواطنين ومقيمين أكثر من 500 لاعب ولاعبة وبلغ عدد الحضور أكثر من 3000 شخص.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button