additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📚Education

QF RDI Opens Applications for Innovation Coupon Challenge 2022

مؤسسة قطر تفتح باب التقديم لمنحة تحدي كوبون الابتكار 2022

QNA

Doha: Qatar Foundation Research, Development and Innovation (QF RDI) is inviting individuals and startups to apply to its new Innovation Coupon Challenge 2022, aimed at developing ideas into marketable products.

The grant is open to innovators with breakthrough ideas to support Qatars hosting of mega sporting events such as this years FIFA World Cup.

Top projects will be awarded with funding of up to QAR 200,000 and will receive technical guidance, access to expert advice, pitch training, and connections to industry experts and investors to bring their products closer to the market.

Commenting on the new initiative, project lead for QF RDIs Innovation Coupon (IC), Faiha al Qahtani said “Qatar hosting the Middle East’s first-ever FIFA World Cup will shape the future of sports in the country and the region. It also presents an unprecedented opportunity for businesses to grow, while the eyes of the world are on Qatars booming innovation ecosystem”

“With our IC grant, we want to build on this exciting momentum and invest in creative innovators and entrepreneurs who can solve some of the challenges that will be posed before, during and after the tournament,” she added.

“We are casting a wide net with individuals, startups and SMEs from all industries invited to apply. It will be thrilling to see and evaluate the submissions, and find both inspiring and forward-looking solutions that can impact lives for the better,” Al Qahtani said .

IC is aimed at Qatar-based entrepreneurs, startups, or small and medium-sized enterprises (SMEs) from all sectors and industries that are engaged in the development of new technology-rich products and services.

The fund is designed to benefit individuals and teams that have the needed capacity and technical knowledge to develop their product or service but require more support to resolve a specific technical or business problem.

قنا

الدوحة: أعلن قطاع البحوث والتطوير والابتكار بمؤسسة قطر للتربية والعلوم وتنمية المجتمع، فتح باب التقديم لمنحة /تحدي كوبون الابتكار 2022/، التي تهدف إلى تطوير الأفكار وتحويلها إلى منتجات قابلة للتسويق التجاري.

وقالت المؤسسة، في بيان لها، إن باب التقديم للمنحة سيكون مفتوحا حتى 1 أبريل المقبل أمام جميع المبتكرين أصحاب الأفكار الخلاقة والاستثنائية التي من شأنها دعم استضافة قطر للفعاليات الرياضية الكبرى مثل بطولة كأس العالم FIFA قطر 2022 التي ستقام هذا العام.

وأضافت أن أفضل المشاريع ستحصل على منح تمويلية تصل قيمتها إلى 200 ألف ريال، كما ستتلقى التوجيه الفني، وفرصة الاستفادة من مشورة الخبراء، إلى جانب التدريب على العروض التقديمية، والتواصل مع خبراء القطاع والمستثمرين لجعل منتجاتها أكثر قابلية للتسويق التجاري.

وفي هذا السياق قالت السيدة فيحاء القحطاني، مدير مشروع كوبون الابتكار في قطاع البحوث والتطوير والابتكار بمؤسسة قطر، عن المبادرة الجديدة : “ستقوم استضافة قطر لبطولة كأس العالم FIFA قطر 2022، الأولى من نوعها في الشرق الأوسط، بتشكيل مستقبل الرياضة في البلاد والمنطقة. كما ستوفر فرصة غير مسبوقة لنمو الأعمال التجارية بينما تتجه أنظار العالم إلى منظومة الابتكار المزدهرة في قطر.”

وأضافت ” نحن نسعى، من خلال منحة كوبون الابتكار، للبناء على هذا الزخم، والاستثمار في المبدعين ورواد الأعمال، القادرين على إيجاد حلول تدعم هذه البطولة وتعالج التحديات التي يمكن أن تظهر خلالها”.

وأوضحت القحطاني أن مؤسسة قطر تعمل على إنشاء شبكة واسعة من الأفراد والشركات الناشئة والشركات الصغيرة والمتوسطة من جميع القطاعات، الذين تمت دعوتهم للمشاركة في هذه المسابقة، معربة عن تطلعها لتلقي المقترحات المقدمة وتقييمها، للتوصل إلى حلول مبتكرة قادرة على إحداث تأثير إيجابي في حياة الأفراد.

وتستهدف منحة كوبون الابتكار رواد الأعمال والشركات الناشئة أو الشركات الصغيرة والمتوسطة في قطر من جميع القطاعات والمجالات، التي تساهم في تطوير منتجات وخدمات جديدة قائمة على التكنولوجيا.

وتم تصميم المنحة لإفادة الأفراد والفرق التي لديها القدرة والمعرفة التقنية اللازمة لتطوير منتجاتهم أو خدماتهم، ولكنهم يحتاجون إلى مزيد من الدعم لحل مشكلة فنية أو تجارية معينة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button