additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Qatar Shooting Team Participates in ISSF World Cup

المنتخب القطري للرماية يشارك في بطولة كأس العالم للبندقية والمسدس

QNA

Doha: The Qatari national shooting team will participate in the 2022 ISSF World Cup (Rifle/Pistol) to be held in Cairo, Egypt from Feb. 26 to March 08.

The event will bring together 506 shooters from 60 countries.

The state of Qatar will be represented by Asyha Al Suwaidi (Rifle), Nasrah Mohamed, Mohamed Al Tamimi and Usama Al Shaiba (Pistol).

قنا

الدوحة: يشارك المنتخب القطري للرماية والقوس والسهم في بطولة كأس العالم للبندقية والمسدس، التي تستضيفها مصر خلال الفترة من 26 فبراير وحتي 8 مارس المقبل، بمشاركة 506 رماة وراميات، يمثلون 60 دولة من مختلف أنحاء العالم.

ويمثل المنتخب القطري في البطولة عائشة السويدي في رماية البندقية، ونصرة محمد ومحمد التميمي، وأسامة الشيبة في رماية المسدس، بينما يترأس البعثة السيد عبدالرحمن الشمري، والسيدة نوال السليطي (إدارية).

ويتطلع رماة المنتخب القطري لتحقيق أفضل النتائج في البطولة العالمية التي تعتبر أول مشاركة دولية لهم في الموسم الجديد المليء بالتحديات.

وكان الاتحاد القطري للرماية والقوس والسهم قد حرص على إعداد اللاعبين بأفضل صورة من خلال إقامة بطولة لوسيل التنشيطية التي اختتمت منذ عدة أيام.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button