additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business📚Education

QBIC Organizes ‘Hackathon’ Competition Next March

حاضنة قطر للأعمال تنظم مسابقة الهاكاثون لرواد ورائدات الأعمال في مارس المقبل

QNA

Doha: Qatar Business Incubation Center (QBIC), affiliated to Qatar Development Bank, will organize on March 24 and 26 Hackathon competition for male and female entrepreneurs in Qatar.

The competition is held with – Ooredoo (an incubation partner), and focuses on four topics, namely digital transformation, sports technology, manufacturing industries, and digital solutions for Qatar’s economic legacy after 2022.

Qatar Business Incubation Center has set March 17 as a deadline for accepting applications for participation in the competition, which will be held in a way that combines online participation and physical attendance, whereby each winning team in its four topics will receive a financial prize of QR 25,000 to develop their idea.

The winning teams can also get the opportunity to join the programs of Qatar Business Incubation Center with access to support and investment services amounting to QR 250,000 if they meet the conditions for that, including training and mentoring sessions, getting acquainted with the most prominent local and international trainers, expanding network of partners and mentors, and reaching investors to verify their business ideas in the labor market.

قنا

الدوحة: تنظم حاضنة قطر للأعمال، التابعة لبنك قطر للتنمية، يومي 24 و26 مارس المقبل مسابقة /الهاكاثون/ لرواد ورائدات الأعمال في الدولة.

وتقام المسابقة مع حاضنة المنارة الرقمية-أريدُ (شريك احتضان)، وتتركز حول أربعة مواضيع، هي التحول الرقمي، والتكنولوجيا الرياضية، والصناعات التحويلية، والحلول الرقمية لإرث قطر الاقتصادي ما بعد 2022.

وحددت حاضنة قطر للأعمال يوم 17 مارس المقبل موعدا نهائيا لقبول طلبات المشاركة في المسابقة التي ستقام بشكل يجمع بين المشاركة عبر الإنترنت والحضور الفعليّ، حيث سينال كل فريق فائز في مواضيعها الأربعة جائزة مالية تصل إلى 25,000 ريال قطري لتطوير فكرته.

كما يمكن للفرق الفائزة أن تحصل على فرصة الانضمام إلى برامج ومسرعات حاضنات قطر للأعمال مع الوصول إلى خدمات دعم واستثمار تصل إلى 250 ألف ريال في حال استوفت شروط ذلك، بما يشمله من جلسات التدريب والإرشاد والتعرف على أبرز المدربين المحليين والدوليين وتوسيع شبكة علاقاتها من الشركاء والمرشدين والوصول إلى المستثمرين للتحقق من أفكارهم التجارية في سوق العمل.

وستتولى حاضنة قطر للأعمال، خلال المسابقة، الإشراف على موضوعي التحول الرقمي والتكنولوجيا الرياضية، فيما سيشرف المصنع النموذج (مركز لتطوير القدرات الصناعية في دولة قطر) على موضوع الصناعات التحويلية، وحاضنة المنارة الرقمية-أريدُ على الحلول الرقمية لإرث قطر الاقتصادي ما بعد 2022 بشراكة استراتيجية مع مركز قطر للمال.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button