additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

White House Responds to Putin’s Decision to Put Nuclear Deterrence Forces on High Alert

واشنطن ترد على إعلان الرئيس الروسي وضع قوات الردع النووي في حالة التأهب

QNA

Washington: White House press secretary Jen Psaki said Sunday that Russian President Vladimir Putin’s decision to put Russia’s deterrence forces, which includes nuclear arms, on high alert are part of a wider pattern of unprovoked escalation and “manufactured threats” from the Kremlin.

“This is really a pattern that we’ve seen from President Putin through the course of this conflict, which is manufacturing threats that don’t exist in order to justify further aggression,” Psaki said.

“At no point has Russia been under threat from NATO, has Russia been under threat from Ukraine. This is all a pattern from President Putin and we’re going to stand up for it. We have the ability to defend ourselves,” she added.

Earlier Sunday, Russian President directed Russia’s nuclear deterrent forces to be placed on high alert, citing what he called “aggressive comments” by NATO powers.

According to the Russian Ministry of Defense, the strategic forces “are designed to deter aggression against Russia and its allies, as well as to defeat the aggressor, including in a war with the use of nuclear weapons.”

قنا

واشنطن: أكدت الولايات المتحدة الأمريكية أن الرئيس الروسي فلاديمير بوتين “يفبرك” تهديدات غير موجودة من أجل تبرير الهجوم العسكري على أوكرانيا .

وقالت السيدة جين ساكي الناطقة باسم البيت الأبيض، في تصريحات ردا على أمر بوتين بوضع قوات الردع النووي الروسية في حالة تأهب خاصة، “هذا نمط رأيناه لدى الرئيس بوتين طوال فترة هذا الصراع، وهو فبركة تهديدات غير موجودة من أجل تبرير مزيد من العدوان”.

وأضافت “لم تكن روسيا في أي مرحلة تحت تهديد من حلف شمال الأطلسي /الناتو/، كما لم تكن تحت تهديد من أوكرانيا. هذا كله مخطط من الرئيس بوتين وسوف نقف في مواجهته. لدينا القدرة للدفاع عن أنفسنا”.

وكان الرئيس الروسي أمر وزارة الدفاع ورئيس هيئة الأركان بوضع قوات الردع في الجيش الروسي في حال التأهب الخاصة للقتال. كما ندد بتصريحات حلف شمال الأطلسي تجاه روسيا، وانتقد كذلك العقوبات الاقتصادية التي فرضها الغرب على بلاده ردا على العملية العسكرية في أوكرانيا.

وأشارت وزارة الدفاع الروسية إلى أن قوات الردع هي مجموعة من الوحدات هدفها ردع أي هجوم على روسيا بما في ذلك في حال حرب تتضمن استخدام أسلحة نووية. وهذه القوات مجهزة بصواريخ وقاذفات إستراتيجية وغواصات وسفن، كما تتضمن درعا مضادة للصواريخ وأنظمة مراقبة جوية ودفاعات مضادة للطائرات وللأقمار الاصطناعية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button