additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🎾 Tennis

QTSBF, TotalEnergies Renew Partnership Agreement Until 2025

تمديد عقد شراكة بطولة قطر توتال إنرجيز للتنس حتى 2025

QNA

Doha: The Qatar Tennis, Squash and Badminton Federation (QTSBF) and TotalEnergies Qatar have renewed the partnership agreement of the annual Qatar TotalEnergies Open for another three years until 2025.

The press conference to announce the partnership renewal, held at the Khalifa International Tennis & Squash Complex on Sunday, was attended by the QTSBF President Nasser bin Ghanim Al Khelaifi, President and TotalEnergies Qatar Managing Director Matthieu Bouyer, senior officials from both organizations and media representatives.

Al Khelaifi thanked TotalEnergies for renewing their sponsorship of the prestigious tournament, and he appreciated them for their consistent and valuable contribution to the development of tennis in Qatar for more than two decades.

The QTSBF president added that the partnership between the two organizations has been a source of mutual pride and one that has contributed tremendously to further enhancing the growth of tennis across the region.

TotalEnergies Qatar Managing Director Matthieu Bouyer said the tournament has thrived into one of the most prestigious women tennis events in the region and that his organisation is proud to be its title sponsor since its inception.

The Qatar TotalEnergies Open 2022, the 20th edition, is significant in many respects. It represents two decades of mutually rewarding partnership with the title sponsor TotalEnergies, and the first tournament under the new brand after the transition from Total E&P to TotalEnergies last year.

Eight of the top 10 female players in the world will participate in the tournament, which will be held from Feb. 20 to 26, led by the world number two and 2020 champion, Aryna Sabalenka.

قنا

الدوحة: أعلن الاتحاد القطري للتنس والاسكواش والريشة الطائرة وشركة توتال إنرجيز قطر عن تمديد عقد الشراكة بينهما لتكون الشركة راعية مجدداً للقب بطولة قطر توتال إنرجيز المفتوحة للتنس للسيدات حتى 2025.

جاء ذلك خلال المؤتمر الصحفي الذي عقده السيد ناصر بن غانم الخليفي رئيس الاتحاد القطري للتنس والاسكواش والريشة الطائرة والسيد ماثيو بوييه الرئيس والمدير العام لشركة توتال إنرجيز قطر، وذلك بحضور عدد من ممثلي وسائل الإعلام والصحافة.

وتوجه الخليفي بالشكر لشركة توتال إنرجيز على تجديد رعايتها لهذه البطولة الكبيرة التي تقام هذا العام ضمن فئة الـ1000 نقطة، معربا عن خالص امتنانه للشركة على دعمها المتواصل وعلى مساهمتها في تطوير رياضة التنس في دولة قطر على مدار العقدين الماضيين.

وقال الخليفي، على هامش كلمته في المؤتمر، إن توتال إنرجيز شريك النجاح مع الاتحاد، وذلك برعايتها ودعمها لهذه البطولة التي أصبحت إحدى أكبر بطولات السيدات في قطر والمنطقة.

وأضاف أن بطولة قطر إنرجيز المفتوحة للتنس للسيدات تواصل جذب أفضل اللاعبات في العالم عاماً بعد الآخر نظرا للنجاح التنظيمي الكبير الذي نحرص على تحقيقه مع جميع شركائنا.

وشدد الخليفي على سعي الاتحاد بصورة دائمة في كل نسخة إلى رفع سقف التحديات من أجل أن تكون كل نسخة جديدة أفضل من سابقتها من كافة الأوجه التنظيمية والفنية.

بدوره، اعتبر السيد ماثيو بوييه الرئيس والمدير العام لشركة توتال إنرجيز قطر أن نسخة هذا العام من بطولة قطر تعد مميزة على العديد من الأصعِدة حيث يحتفي خلالها الاتحاد القطري للتنس والاسكواش والريشة الطائرة بعقدين من الشراكة المثمرة مع شركة توتال إنرجيز راعية اللقب، وبأول نسخة تقام تحت المسمى الجديد للشركة بعد تغييره في العام الماضي من “توتال إي & بي” إلى “توتال إنرجيز”.

ويشارك في البطولة التي تقام خلال الفترة من 20 إلى 26 فبراير الجاري، 8 من أفضل 10 لاعبات في العالم تتقدمهم المصنفة الثانية على العالم وبطلة العام 2020 آرينا سابالينكا والمصنفة الثالثة عالميا التشيكية باربورا كرايتشيكوفا والإسبانية باولا بادوسا المصنفة الخامسة على العالم.. كما تضم كوكبة النجمات المشاركات المصنفة العاشرة على العالم التونسية أنس جابر.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button