additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🩺 Health🌍 World🦠Coronavirus

China Bans Excessive Measures to Control Coronavirus Pandemic

الصين تحظر اتخاذ إجراءات مفرطة للسيطرة على وباء كورونا

QNA

Beijing: Local governments in China have been banned from imposing unauthorized lockdown measures.

The National Development and Reform Commission (NDRC) instructed all regional authorities to not impose any citywide or district-wide lockdowns that go beyond relevant Coronavirus prevention and control measures issued by the central government or cut off public transport unnecessarily or without approval.

China’s top economic planner also urged local governments not to shut down or extend the closure of restaurants, supermarkets, scenic spots and cinemas without epidemiological investigation or a policy basis.

Concerns have been growing among experts about the rising cost of Beijing’s zero-Covid approach, while many economists have warned that the divergence in Coronavirus-control strategies with Western countries could put China at a comparative disadvantage.

The new rules are part of efforts to adopt a further ‘targeted’ approach in virus rules to help services activities return to normal, the NDRC added. 

قنا

بكين: قررت السلطات الصينية حظر اتخاذ إجراءات مفرطة للسيطرة على وباء كورونا /كوفيد -19/ في البلاد.

وذكرت اللجنة الوطنية للتنمية والإصلاح، أعلى هيئة للتخطيط الاقتصادي بالصين، أن بكين ستعزز اللوائح لمواجهة الإجراءات المفرطة للسيطرة على وباء (كوفيد-19).

ونقلت وكالة /شينخوا/ الصينية للأنباء عن اللجنة قولها، في وثيقة سياسية أصدرتها هي و 13 إدارة ذات صلة، إنه لا يجوز فرض عمليات إغلاق في المدن والمناطق أو تعليق وسائل النقل العام في انتهاك للوائح ذات الصلة.. كما لا يجوز إغلاق المطاعم ومحلات السوبر ماركت والمواقع ذات المناظر الخلابة ودور السينما وأماكن الخدمة ذات الصلة دون تحقيقات وبائية أو تفويض سياسي.

وأشارت الوثيقة إلى أنه لا يجوز أيضا للسلطات منع الأشخاص من المناطق منخفضة الخطورة من العودة إلى مسقط رأسهم أو توسيع نطاق المناطق ذات الخطورة المتوسطة أو العالية بشكل تعسفي.. مضيفة أنه يجب أيضا ألا يتم إخضاع الأشخاص من المناطق منخفضة الخطورة للحجر الصحي أو تقييد حركتهم، دون إذن، كما لا يجب تمديد فترة الحجر الصحي التمركزي بشكل تعسفي.

وتأتي تلك الوثيقة في الوقت الذي أعلنت فيه لجنة الصحة الوطنية الصينية، اليوم، إن البر الرئيسي الصيني سجل خلال الأربع والعشرين ساعة الماضية، 80 حالة إصابة بكوفيد-19 محلية العدوى.. فيما لا يزال 1482 مريضاً يتلقون العلاجات الطبية المناسبة، من بينهم 8 مرضى في حالات خطيرة، بينما حصد الوباء أرواح 4636 شخصا في البر الرئيسي منذ تفشي المرض.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button