additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Biden Says He’s Convinced Putin Has Decided to Invade Ukraine

الرئيس الأمريكي يحذر من اتخاذ نظيره الروسي خيار الحرب ضد أوكرانيا

QNA

Washington: US President Joe Biden said on Friday that he is convinced Russian President Vladimir Putin has already decided to invade Ukraine but that there is still time for diplomacy to avert war.

“As of this moment I’m convinced he has made the decision” to invade, Biden told a reporter at the White House in response to a question. Asked by a reporter how he knows this, Biden said, “”We have a significant intelligence capability.”

The leaders of two largely ethnic Russian breakaway provinces in eastern Ukraine on the border with Russia earlier Friday asked their civilian populations to flee to Russia because of an impending offensive from government forces in Kiev.

The Ukrainian government has denied an offensive is being planned. Independent monitors from the Organization for Security and Cooperation in Europe (OSCE) who are on the ground have reported a surge in ceasefire violations, including more than 500 explosions in the area on Thursday.

At the White House, Biden denied to reporters that an offensive was underway. “It defies logic” that Ukraine would begin an offensive with 150,000 Russian troops near the border.

قنا

واشنطن: قال الرئيس الأمريكي جو بايدن، يوم أمس، إنه مقتنع بأن نظيره الروسي فلاديمير بوتين قرر بالفعل غزو أوكرانيا، لافتا إلى أنه لا يزال هناك المزيد من الوقت للدبلوماسية حتى يقع تجنب الحرب.

وأضاف بايدن، في تصريحات، “حتى هذه اللحظة أنا مقتنع بأن بوتين اتخذ قرار الغزو”، محذرا من الانعكاسات الكبرى لهذا الخيار على روسيا.

كما أوضح أن أوكرانيا لن تبدأ هجوما على روسيا في وقت يوجد فيه 150 ألف جندي روسي بالقرب من الحدود المشتركة بين البلدين، معتبرا أن ذلك “يتحدى المنطق”.

وكان زعماء مقاطعتي /دونيتسك/ و/لوغانسك/ الواقعتين شرقي أوكرانيا، قد طلبوا، في وقت سابق اليوم، من سكانهم المدنيين الفرار إلى روسيا بسبب هجوم وشيك من القوات الحكومية في كييف على مناطقهم، في وقت نفت فيه الحكومة الأوكرانية شنها أي تدخل عسكري ضدهم.

في غضون ذلك، أفاد مراقبون مستقلون من منظمة الأمن والتعاون في أوروبا يعملون بالأراضي الأوكرانية بتصاعد انتهاكات وقف إطلاق النار بين الانفصاليين وقوات كييف، حيث جرى بالأمس /الخميس/ تسجيل أكثر من 500 انفجار في المنطقة.

يذكر أن الدول الغربية والولايات المتحدة الأمريكية تتهم روسيا بالاستعداد لغزو محتمل لأوكرانيا، فيما تنفي موسكو هذا الأمر باستمرار.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button