additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured😎 LifeStyle

Annoying spam advertisement messages .. How many have you received today?

رسائل الدعايات المزعجة .. كم رسالة  وصلتك اليوم؟

Al-Sharq – WGOQatar Translations 

Doha: After a work day or even on holidays, most people like to go home, craving a quiet, relaxing time with themselves, family, or even friends.

“A kind of serenity” everyone thought was easy to reach, but they do not get it, as it is disturbed by the phone’s ringing with a call and/or an advertisement message over and over again, “Do you want a home wash service for your car?” “Get a discount on this week’s dental clinic”, “Quality home services at affordable prices.”

Activists and tweeters started to express their displeasure, screenshooting the unread message counter, hundreds of spam messages, and hundreds of annoying notifications.

Many of them have indicated that they no longer pay attention to important messages such as work-related messages or health appointments in the midst of the rush of advertising messages.

“The advertiser does not accurately specify the characteristics of the targeted person to advertise, whether they are men or women, young or old.” According to tweeters. They wondered about the legal status of service providers who send a barrage of these advertising messages. In the case of electronic marketing communication, Qatari law imposes a fine of not more than 1 million riyals, in the case of any electronic communication for the purpose of direct marketing to the individual without obtaining his prior consent, and the tweeters have questioned the status of spam messages under that law.

الشرق

بعد انتهاء الدوام والعودة للمنزل أو حتى في أيام العطلات، جل ما يصبو إليه معظم الناس هو قضاء وقت هادئ هانئ مع النفس أو العائلة أو حتى الأصدقاء.

“وناسة” يظنها الجميع سهلة المنال، ينشدونها لكن لا ينالونها إذ يعكر صفوها رنين الهاتف باتصال مرة وبرسالة دعائية مرات، “هل ترغب في خدمة غسيل منزلية لسيارتك؟” “احصل على خصم على عيادة الأسنان هذا الأسبوع”، “خدمات منزلية عالية الجودة وبأسعار معقولة.”

ناشطون ومغردون عبر تويتر فتحوا الباب للتعبير عن استيائهم من ذلك الأمر، بادروا بتصوير عداد الرسائل غير المقروءة، مئات الرسائل الدعائية، مئات الأجراس المزعجة.

الكثير من المغردين أشاروا إلى أنهم لم يعودوا ينتبهوا للرسائل الهامة كرسائل العمل أو المواعيد الصحية في ظل زحام الرسائل الدعائية.

وبحسب مغردين لا يحدد المعلن بشكل دقيق خصائص الشخص المستهدف من الرسالة، سواء كان رجلًا أو امرأة، صغير السن أو كبير.

وتساءل المغردون عن الوضع القانوني لمقدمي الخدمات الذين يرسلون وابلًا من هذه الرسائل الدعائية، ففي حالة الاتصال الإلكتروني التسويقي، يعاقب القانون القطري بفرض غرامة لا تزيد على مليون ريال، في حالة إرسال أي اتصال إلكتروني بغرض التسويق المباشر إلى الفرد، إلا بعد الحصول على موافقته المسبقة، وأبدى المغردون تساؤلاتهم عن وضع الرسائل الدعائية في ظل ذلك القانون.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
1
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button