additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💉 Health👮‍♂️ Government

WISH Opens Applications for Global Healthcare Innovation Award

ويش يفتح باب قبول الطلبات لجائزة الابتكار في الرعاية الصحية العالمية

QNA

Doha: The World Innovation Summit for Health (WISH) has opened applications for the 2022 cycle of its Innovation Award Program, an initiative supporting promising innovations that address the world’s most urgent healthcare challenges.

All early to mid-stage health-focused startups are eligible to apply, and innovators selected through a judging process will be invited to exhibit at the WISH 2022 international healthcare summit, set to take place later in the year in Doha, Qatar.

The WISH Innovation Award Program comprises two categories; “Spark” for early-stage startups and “Booster” for established startups that are looking to scale.

Out of the innovators selected as part of this year’s competition, one grand prize winner from the Spark category will be awarded USD 5,000, and one from the Booster category will be awarded USD 10,000.

Head of Innovation WISH an initiative of Qatar Foundation Mahmoud El Achi, said “In line with our vision to create a healthier world through global collaboration, our Innovation Award Program sets out pathways to promote local and regional partnerships and connect the innovators of tomorrow with the right people to grow their startups.

The program empowers startups that share our dream of achieving an inclusive, accessible, and equitable healthcare system, through harnessing the power of innovation and digital technology.

قنا

الدوحة: أعلن مؤتمر القمة العالمي للابتكار في الرعاية الصحية /ويش/ إحدى المبادرات العالمية لمؤسسة قطر للتربية والعلوم وتنمية المجتمع عن فتح باب قبول طلبات المشاركة في دورة عام 2022 من برنامج جائزة /ويش/ للابتكار، وهو برنامج يدعم الابتكارات الواعدة التي تعالج تحديات الرعاية الصحية الأكثر إلحاحا في العالم.

وذكر /ويش/ في بيان اليوم، أنه يمكن لجميع الشركات الناشئة في مراحلها المبكرة أو المتوسطة الناشطة في مجال الرعاية الصحية أن تشارك في البرنامج وستتم دعوة المبتكرين، الذين تم اختيارهم عن طريق لجنة تحكيم، لعرض منتجاتهم أو خدماتهم في مؤتمر القمة العالمي للابتكار في الرعاية الصحية /ويش 2022/، المقرر عقده في وقت لاحق من العام الجاري في الدوحة، قطر.

ويتألف برنامج جائزة /ويش/ للابتكار من فئتين، وهما /ومضة الابتكار/ الموجهة للشركات الناشئة في مراحلها المبكرة، وبرنامج /تسريع الابتكار/ للشركات الناشئة التي طورت حلولا ومنتجات مبتكرة وتتطلع إلى التوسع والنمو.

وسيتم اختيار واحد من بين أفضل المبتكرين المشاركين في مسابقة هذا العام، للفوز بالجائزة الكبرى من فئة /ومضة الابتكار/ بقيمة 5000 دولار أمريكي، وفائز واحد من فئة /تسريع الابتكار/ للفوز بـ10000 دولار أمريكي.

وأوضح /ويش/، أنه تماشيا مع الرؤية الهادفة إلى بناء عالم يتمتع بصحة أفضل من خلال التعاون العالمي، يضع برنامج الابتكار الخاص بالمؤتمر مسارات لتعزيز الشراكات المحلية والإقليمية.

وأضاف أن البرنامج يعمل على تمكين الشركات الناشئة التي تشارك /ويش/ الهدف المتمثل في الحصول على نظام رعاية صحية شامل ومتاح للجميع، من خلال تسخير قوة الابتكار والتكنولوجيا الرقمية.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button