additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured😎 LifeStyle🎬Movies

DFI to screen ‘Horror Series’ for this week’s drive-in cinema

الدوحة للأفلام تعرض أفلام الرعب في سينما السيارات هذا الأسبوع

The Peninsula

Doha: This week’s Drive-in Cinema will give you thrills as Doha Film Institute (DFI) will screen three horror movies from Thursday February 17 to 19.

Themed “Horror Series,” DFI said in a message: “We’ve got chills and thrills galore this weekend at our drive-in cinema with three spine-chilling features that will have you on the edge of your seats!”

All movies will be screened at 8PM and tickets are priced at QR100 which can be purchased at their website.

On February 17, it will screen “Insidious.” It is a terrifying story of a family who, shortly after moving, discovers that dark spirits have possessed their home and that their son has inexplicably fallen into a coma. Trying to escape the haunting and save their son, they move again only to realise that it was not their house that was haunted.

Meanwhile, on February 18, it will feature 2005’s “The Exorcism of Emily Rose.” It is a supernatural horror legal drama film directed by Scott Derrickson and starring Laura Linney and Tom Wilkinson. The Rev. Moore is prosecuted for the wrongful death of a girl thought to be demonically possessed, because he administered the church-sanctioned exorcism that ultimately killed her. Prosecuting attorney Ethan Thomas contends that the young woman, Emily, suffered from schizophrenia and should have been medically diagnosed. Meanwhile, defence lawyer Erin Bruner argues that Emily’s condition cannot be explained by science alone.

And on February 19, Saturday, it will screen “Signs,” a 2002 American science fiction mystery thriller film. Everything that farmer Graham Hess assumed about the world is changed when he discovers a message—an intricate pattern of circles and lines—carved into his crops. As he investigates the unfolding mystery, what he finds will forever alter the lives of his brother and children. A unique story that explores the mysterious real-life phenomena of crop signs and the effects they have on one man and his family.

الشرق

الدوحة: دعت مؤسسة الدوحة للأفلام جمهورها للاستمتاع بتجربة عروض سينما السيارات الأولى من نوعها في لوسيل، والتي تقيمها بالشراكة مع المجلس الوطني للسياحة، حيث سيكون محبو أفلام التشويق والإثارة على موعد مع سلسلة أفلام الرعب في الفترة من 17 إلى 19 فبراير الجاري.

تبدأ العروض بفيلم “غدار” (الولايات المتحدة الأمريكية – كندا 2010) يوم الخميس المقبل في الثامنة مساء، والفيلم من إخراج جيمس وان James Wan، ويروي قصة عائلة تنتقل حديثاً إلى منزل جديد لكنها سرعان ما تكتشف أن أرواحا مظلمة قد سيطرت على منزلهم وأن ابنهم قد وقع بشكل مفاجئ في غيبوبة. يقرر أفراد الأسرة محاولة الهروب من سيطرة الأرواح الشريرة وإنقاذ ابنهم، فينتقلون معاً إلى منزل جديد.

فيما سيعرض فيلم “طرد الأرواح من إيميلي روز” (الولايات المتحدة الأمريكية – 2005) في تمام الثامنة مساء، بسينما السيارات في لوسيل، ويتناول الفيلم قصة القس موور الذي يحاكم عن تهمة القتل الخطأ لفتاة اعُتبرت مسكونة بالأرواح الشريرة، وذلك لأنه نظم عملية طرد الأرواح بموافقة من الكنيسة لكنها أدت إلى مقتلها. يصمم محامي الادّعاء إيثان توماس أن الفتاة، إيميلي، عانت من مرض الشيزوفرينيا وكان يجب أن يتم تشخيصها طبياً. وفي هذه الأثناء، تحاول محامية المتهم إيرين برونر إثبات أن حالة إيميلي لا يمكن للعلم وحده شرحها.

وتختتم سلسلة أفلام الرعب يوم السبت الموافق 19 فبراير الجاري، حيث سيكون الموعد مع فيلم “علامات” (الولايات المتحدة الأمريكية – 2002). تأليف وإخراج أم نايت شيامالان وبطولة النجم ميل جيبسون. يحكي الفيلم عن المزارع جراهام هيس الذي تتغير نظرته للعالم من حوله تماماً عندما يكتشف رسالة غريبة، عبارة عن خطوط ودوائر محفورة في محاصيله. وسرعان ما يحاول استكشاف مفتاح هذا اللغز، لكن ما يتوصل إليه من إجابات سيغير حياة أخيه وأبنائه. يقدم فيلم “علامات” قصة مليئة بالغموض والتشويق، تتناول علامات المحاصيل وتأثيرها على حياة رجل وأسرته.

يذكر أن تجربة سينما السيارات الأولى من نوعها في قطر أطلقتها مؤسسة الدوحة للأفلام في عام 2020 في نسختها الثامنة من مهرجان “أجيال السينمائي”. وتعرض تجربة سينما الهواء الطلق باقة مختارة من الأفلام الكلاسيكية المحببة للأطفال والشباب والأسرة بشكل عام.

وكانت السيدة فاطمة حسن الرميحي، الرئيس التنفيذي لمؤسسة الدوحة للأفلام أكدت في وقت سابق أن سينما السيارات كانت تعد من العناصر الأساسية في تجربة صناعة الأفلام في الخمسينيات والستينيات، في جميع أنحاء العالم بعدّها وسيلة إبداعية للحفاظ على روح المجتمع وللاحتفال بالثقافة في هذا العصر الجديد، وذلك من خلال تسخير جمال الأفلام، والعروض الكلاسيكية الحائزة على جوائز، وعروض منتصف الليل المبهرة، وقالت إنها تفخر بتقديم سينما سيارات في لوسيل لإثراء تجربة الجماهير في مساحة جديدة تجمع بين الأفلام والموسيقى والمرح.

ونجحت هذه التجربة في أن تدخل ضمن ثقافة المجتمع القطري حيث تستقطب سينما السيارات في لوسيل عددا كبيرا من الجمهور من مختلف الأعمار والجنسيات.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
9
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button