additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

💰 Business

Qatar Airways Cargo transports 60 million roses

القطرية للشحن الجوي تنقل 60 مليون وردة

The peninsula

Doha: That bunch of red roses that appears on your desk from an apparent “anonymous admirer,” those flowers you carefully select to take home to the special person at your side.

There is a good chance these flowers were among the 60 million roses flown out of Ecuador, Colombia, and Kenya, on board of one of the many Qatar Airways Cargo special charters and flights networking the world.

Whereas the big day itself lasts just 24 hours, at Qatar Airways Cargo, customers and cargo teams begin preparing months in advance, “with the flower farms projecting more or less the tonnage that will move for the season,” Qatar Airways Cargo Vice President Cargo The Americas Ian Morgan explained.

These forecasts determine whether additional flights are required to supplement the scheduled freighters during the peak flower transportation phase which begins around January 17 to 7 February.

The main destinations out of Quito (UIO), Ecuador and Bogotá (BOG), Colombia, are in the US, Europe, Russia, and Australia.

“This year, the Ecuadorian market had to deal with 24 % less capacity into Europe, and around 16 % less capacity into the US market,” illustrates Morgan, which led to three additional Quito-Miami (MIA) and four extra flights from Quito to Europe and onward to Doha, complementing the five regular weekly freighters out of Quito.

Colombia has been well served with its two scheduled flights per week out of Bogotá. However, the planning does not stop there; intricate, temperature-controlled onforwarding is also set up to ensure that the flowers arrive fresh and on time at their end-destinations.”

“This is Qatar Airways Cargo’s second season out of Colombia and our sixth season out of Ecuador,” he said. These respective countries are the second and third largest flower exporters in the world, after the Netherlands.

Qatar Airways Cargo has positioned itself during the pandemic as a critical supplier of capacity. The cargo carrier has further strengthened its position, and brought stability, as well as an ever-expanding global network, to its local market.

Over in Kenya, ranked fourth in global flower exports, Qatar Airways Cargo Regional Cargo Manager Africa, Nicolas Danton points out that the carrier has been involved in the transport of flowers from Nairobi (NBO) for more than 10 years and that the airline “will be largest cargo operator in NBO” in the run up to celebrate with the loved ones.

“Qatar Airways Cargo is always there to support the regular customers with extra capacity,” said Danton. Transport starts in the last week of January through to around February 9.

Following careful handling before departure, they travel to Liège (LGG), Belgium, from where they are trucked to Amsterdam, the biggest market for flowers in Europe.

“A lot of coordination is required to arrange the charters with the authorities, and to handle the extra volumes and flights during that period,” explained Danton, emphasising the close and constant customer contact to ensure proper shipment planning on the respective flight days.

“At Qatar Airways Cargo, our aim is to encourage our customers’ success. We are supportive of everything they do and always go the extra mile to assist where they need us the most,” he concluded.

ذا بينينسولا – ترجمة WGOQatar

الدوحة: هناك فرصة جيدة لأن تكون تلك المجموعة من الورود الحمراء على مكتبك من “معجب مجهول” أو تلك الزهور التي تختارها بعناية لتأخذها إلى المنزل إلى الشخص المميز بجانبك. هي من بين 60 مليون وردة تم نقلها من الإكوادور وكولومبيا وكينيا، على متن واحدة من العديد من الرحلات الجوية المستأجرة والخطوط الجوية القطرية الخاصة بالشحن عبر العالم.

حيث أوضح نائب رئيس الخطوط الجوية القطرية للشحن في الأمريكتين إيان مورغان أنه “في حين أن اليوم المميز يستمر فقط لمدة 24 ساعة، لكن على عملاء وفرق شحن الخطوط الجوية القطرية للشحن في التحضير له قبل أشهر، “حيث تتوقع مزارع الزهور الكميات من الحمولة التي ستنقل للموسم”.

وتحدد هذه التوقعات ما إذا كانت هناك حاجة لرحلات إضافية لاستكمال عمليات الشحن المجدولة خلال مرحلة ذروة نقل الزهور التي تبدأ في الفترة من 17 يناير إلى 7 فبراير.

و تكون الوجهات الرئيسية خارج كيتو في الإكوادور وبوغوتا في كولومبيا، إلى الولايات المتحدة وأوروبا وروسيا وأستراليا.

ويوضح مورغان، “هذا العام، كان على السوق الإكوادوري التعامل مع سعة أقل بنسبة 24٪ في أوروبا، وحوالي 16٪ أقل في السوق الأمريكية” ، مما أدى إلى ثلاث رحلات إضافية بين كيتو إلى ميامي وأربع رحلات إضافية من كيتو إلى أوروبا وما بعدها إلى الدوحة، استكمالاً لخمسة شحنات أسبوعية منتظمة من كيتو.

وساعدت كولومبيا بشكل جيد مع رحلتين مجدولتين أسبوعياً من بوغوتا. ومع ذلك، فإن التخطيط لا يتوقف عند هذا الحد. حيث يتم أيضاً توجيه شحنات الزهور والتحكم في درجة حرارتها لضمان وصول الأزهار نضرة وفي الوقت المحدد إلى وجهاتها النهائية. “

وقال “هذا هو الموسم الثاني للخطوط الجوية القطرية للشحن من كولومبيا وموسمنا السادس خارج الإكوادور”. وهذه البلدان هي ثاني وثالث أكبر مصدر للزهور في العالم، بعد هولندا.

وقد وضعت القطرية للشحن الجوي نفسها خلال الوباء كمورد أساسي لسعة الزهور. وعززت شركة الشحن مكانتها، وثبتت أقدامها لتصبح شبكة عالمية دائمة التوسع وتوّرد إلى سوقها المحلي.

وفي كينيا، التي احتلت المرتبة الرابعة في صادرات الزهور العالمية، مدير الشحن الإقليمي للخطوط الجوية القطرية للشحن في إفريقيا، يشير نيكولاس دانتون إلى أن الناقل قد شارك في نقل الزهور من نيروبي لأكثر من 10 سنوات وأن شركة الطيران “ستكون أكبر شركة شحن في البنك الوطني نيروبي “في الفترة التي سبقت الاحتفال مع أحبائهم.

وقال دانتون: “الخطوط الجوية القطرية للشحن موجودة دائماً لدعم العملاء المنتظمين بشحنات إضافية”. ويبدأ النقل في الأسبوع الأخير من شهر يناير وحتى 9 فبراير تقريباً.

وبعد معالجة دقيقة قبل الشحن، تسافر الشحنات إلى لييج في بلجيكا، حيث يتم نقلهم بالشاحنات إلى أمستردام، أكبر سوق للزهور في أوروبا.

وأوضح دانتون أن “هناك حاجة إلى قدر كبير من التنسيق لترتيب المواثيق مع السلطات، والتعامل مع الأحجام الإضافية والرحلات الجوية خلال تلك الفترة”، مشدداً على التواصل الوثيق والمستمر مع العملاء لضمان التخطيط السليم للشحن في أيام الرحلة المعنية.

“هدفنا في الخطوط الجوية القطرية للشحن هو تشجيع نجاح عملائنا. نحن ندعم كل ما يفعلونه ودائماً ما نبذل قصارى جهدهنا للمساعدة حيث هم في أمس الحاجة إلينا”.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button