additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🇶🇦 DOHA

Australian Embassy in Qatar offers fast-track visa for individuals, businesses

السفارة الأسترالية في قطر تقدم تأشيرة المسار السريع للأفراد والشركات

The Peninsula

Doha: The Australian Embassy encouraged individuals and businesses who are planning to move to Australia to avail its fast-tracked Global Talent Visa.

In a recent tweet, Ambassador of Australia to Qatar, H E Jonathan Muir said: “Outstanding in your field? Created a successful start-up? Looking to expand your company overseas? Check out our fast-tracked #GlobalTalentVisa. Permanent residency for top talent & visas to help future-focused businesses relocate.”

The Global Business and Talent Attraction Taskforce offer a tailored support to bring an individual’s talent to Australia. Eligible individuals get priority processing for a Global Talent visa which comes with permanent residency. Moreover, it also offers fast tracked visa for immediate family, and for businesses, it can help with visas for senior executives, crucial company staff and their immediate family as well.

Among the talents they are looking for are under these industries: Advanced manufacturing, Agrifood, Arts and culture, Circular economy, Clean energy and renewable, Critical minerals, Cyber security, Defence, Digital games, Education and research, Film, Financial services and fintech, Health and life sciences, Infrastructure, Space, Sport and Tourism.

It is on the lookout for skills in enabling technologies and sciences including: Biosciences, Blockchain and digital ledger technologies, Cybersciences, Data sciences and digital technologies including Artificial Intelligence and machine learning, Materials sciences, Nanotechnologies, Quantum technologies and Robotics.

The taskforce will assess an individual’s ability if he is eligible for the said visa on the following: generate multiple jobs, particularly in areas that fill critical supply chain and talent gaps; bring exceptional new skills and knowledge to Australia; make your mark as an innovator or serial entrepreneur; serve as a leader in your field with international distinction. Also create a vision for how your future success contributes to Australia’s future success; commercialise your ideas at scale; contribute to the relevant industry ecosystem in Australia; obtain employment or become established in your field; and make a significant economic impact.

Meanwhile, for the businesses, they will base on its capability to: create large numbers of Australian jobs; invest significantly in Australia; add economic value to Australian society drive cutting-edge Research & Development; create or contribute to clusters of expertise, especially in future-facing industries; increase Australia’s economic and supply chain resilience; and co-invest with Australian firms.

Interested individuals may visit and apply at www.globalaustralia.gov.au/eligibility or email info@globalaustralia.gov.au. Recently, the Australian government announced the reopening of its borders.

ذا بينينسولا – ترجمة WGOQatar 

الدوحة: شجعت السفارة الأسترالية الأفراد والشركات الذين يخططون للانتقال إلى أستراليا للاستفادة من تأشيرة المسار السريع للمواهب العالمية.

حيث نشر سفير أستراليا في قطر “جوناثان موير” في تغريدة حديثة: “هل أنت متميز في مجالك؟ هل أنشأت شركة ناشئة ناجحة؟ هل تبحث لتوسيع شركتك في الخارج؟ تحقق من #GlobalTalentVisa سريعة المسار. الإقامة الدائمة لأفضل المواهب والتأشيرات لمساعدة بانتقال الشركات التي تركز على المستقبل”.

وتقدم فرقة العمل العالمية لجذب المواهب والأعمال دعماً مخصصاً لجلب المواهب الفردية إلى أستراليا. حيث يحصل الأفراد المؤهلون على أولوية المعالجة للحصول على تأشيرة “الموهبة العالمية” التي تأتي مع الإقامة الدائمة. علاوة على ذلك، توفر أيضاً تأشيرة سريعة المسار للعائلة المباشرة، وبالنسبة للشركات، يمكن أن تساعد في الحصول على تأشيرات لكبار المديرين التنفيذيين وموظفي الشركة المهمين وعائلاتهم المباشرة أيضاً.

من بين المواهب التي يبحثون عنها في هذه الصناعات: التصنيع المتقدم، والأغذية الزراعية، والفنون والثقافة، والاقتصاد الدائري، والطاقة النظيفة والمتجددة، والمعادن الحرجة، والأمن السيبراني، والدفاع، والألعاب الرقمية، والتعليم والبحث، والأفلام، والخدمات المالية والتكنولوجيا المالية وعلوم الصحة والحياة والبنية التحتية والفضاء والرياضة والسياحة.

وتبحث فرقة العمل العالمية أيضاً عن المهارات في تمكين التقنيات والعلوم بما في ذلك: العلوم البيولوجية وتقنيات التعاملات الرقمية ودفتر الأستاذ الموّزع والعلوم السيبرانية وعلوم البيانات والتقنيات الرقمية بما في ذلك الذكاء الاصطناعي والتعلم الآلي وعلوم المواد وتقنيات النانو وتقنيات الكم والروبوتات.

وسيقوم فريق العمل بتقييم قدرة الفرد إذا كان مؤهلاً للحصول على التأشيرة المذكورة على النحو التالي: أن كان باستطاعته إنشاء وظائف متعددة، لا سيما في المجالات التي:

تملأ سلسلة التوريد والفجوات الحرجة في المواهب؛ كجلب مهارات ومعارف جديدة استثنائية إلى أستراليا؛ وصنع بصمته الخاصة كمبتكر أو رائد أعمال متسلسل؛ وكونه رائداً في مجاله بامتياز دولي؛ وانشاء أيضاً رؤية لكيفية مساهمة نجاحه المستقبلي في نجاح أستراليا في المستقبل؛ والتفكير بتسويق أفكاره على نطاق واسع؛ وكيفية المساهمة في النظام البيئي الصناعي ذي الصلة في أستراليا؛ الحصول على عمل أو التأسيس في مجال عمله؛ وكيفية إحداث تأثير اقتصادي كبير.

أما بالنسبة للشركات، فسوف يعتمدون على قدرتها على: خلق أعداد كبيرة من الوظائف الأسترالية. الاستثمار بشكل كبير في أستراليا؛ وإضافة قيمة اقتصادية إلى المجتمع الأسترالي من خلال دفع أحدث الأبحاث والتطوير؛ وإنشاء مجموعات من الخبرات أو المساهمة فيها، لا سيما في الصناعات التي تواجه المستقبل؛ زيادة المرونة الاقتصادية وسلسلة التوريد في أستراليا؛ والاستثمار المشترك مع الشركات الأسترالية.

ويمكن للأفراد المهتمين بالزيارة والتقديم زيارة الرابط: www.globalaustralia.gov.au/eligibility أو البريد الإلكتروني info@globalaustralia.gov.au.

وكانت الحكومة الأسترالية قد أعلنت مؤخراً إعادة فتح حدودها.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
2
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button