additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🚦Traffic🇶🇦 DOHA

Traffic Barriers are required on Al-Jabal St in Al-Wakrah

مطلوب حواجز على شارع الجبل بالوكرة

Al-Raya – WGOQatar Translations 

Doha: A number of Al-Jabal Street users in al-Wakrah city called on the concerned authority to install traffic barriers to prevent those coming from Ain Al-Soudan Street from driving in the opposite direction of traffic.

They stressed that those coming from Ain Al-Soudan Street can move to Hadramout Street and turn around to reach Al-Wakrah Public Street, but some people violate the laws and take a shortcut despite endangering their lives and the lives of other drivers.

They stressed the need to activate laws that punish drivers who drive in the opposite direction of traffic with a large financial violation of up to 6000 QR, considering that the application of this law to a number of violators will work to reduce this phenomenon, which has become repeated constantly because violating drivers want to take a shortcut for a distance not exceeding 100 meter and for no more than one minute.

الراية

الدوحة: طالب عدد من مستخدمي شارع الجبل في مدينة الوكرة الجهة المعنية بالقيام بتركيب حواجز لمنع القادمين من شارع عين السودان بالقيادة عكس السير للوصول إلى المسار المؤدي إلى شارع الوكرة العام على تقاطع «أريدُ» مؤكدين أن القادمين من شارع عين السودان يستطيعون الانتقال إلى شارع حضرموت والالتفاف للوصول إلى شارع الوكرة العام ولكن يقوم البعض بمخالفة القوانين لاختصار المسافة رغم تعريض حياتهم وحياة باقي السائقين للخطر.

وشددوا على ضرورة تفعيل القوانين التي تعاقب السائقين الذين يقومون بالقيادة عكس اتجاه السير بمخالفة مالية كبيرة تصل إلى 6000 آلاف ريال، معتبرين أن تطبيق القرار على عدد من المخالفين سيعمل على الحد من هذه الظاهرة التي أصبحت تتكرر باستمرار لأن السائقين المخالفين يريدون اختصار مسافة لا تتجاوز 100 متر وتوقيتًا لا يتعدى دقيقة واحدة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button