additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured💉 Health🦠Coronavirus

Easing restrictions came after an increase in vaccinated people number: Dr. Jameela Al-Ajmi

د. جميلة العجمي: زيادة أعداد المُطعمين وراء تخفيف القيود

Al-Raya – WGOQatar Translations 

Doha: Dr. Jameela Al-Ajmi, Executive Director of Corporate Infection Prevention & Control at Hamad Medical Corporation, confirmed that the easing of precautionary restrictions related to wearing face masks in open public places was the result of a daily decrease in the number of cases of Coronavirus and an increase in the number of vaccinated people, which exceeded 87%.

Dr. Jameela Al-Ajmi stressed in an interview with the “Social Distance” program yesterday the importance of the commitment of all members of the community to wear face masks in closed public areas, especially those containing a large number of people such as mosques, schools, markets and exhibitions.

She pointed to the increase in the number of those receiving the booster dose of the Coronavirus vaccine, as the number of booster doses that were provided to members of society is expected to reach one million doses during the next two days, and she pointed out that the people eligible for the booster dose are every person aged 12 years and over and had received the second dose of the coronavirus vaccine 6 months ago.

She stressed that the Ministry of Public Health had not received any reports of serious symptoms being experienced by one of the recipients of the booster dose.

الراية

الدوحة: أكَّدت د. جميلة العجمي المديرُ التنفيذي لإدارة مُكافحة العدوى في مؤسسة حمد الطبية أنَّ تخفيف القيود الاحترازية المتعلقة بارتداء الكمامة في الأماكن العامة المفتوحة جاء نتيجة للتناقص اليومي في عدد حالات الإصابة بفيروس كورونا وزيادة أعداد المُطعمين التي تجاوزت نسبة الـ 87 %. وأكدت د. جميلة العجمي لبرنامج «المسافة الاجتماعية» أمس أهمية التزام جميع أفراد المجتمع بارتداء الكمامة في المناطق العامة المغلقة، لاسيما تلك التي تحوي عددًا كبيرًا من الأشخاص كالمساجد والمدارس والأسواق والمعارض.

وبالنسبة لحفلات الزفاف في قاعات الأفراح أشارت إلى أنه تم رفع أعداد الحضور في الأماكن المفتوحة إلى 300 شخص للمُطعمين و150 شخصًا بالقاعات المُغلقة وأكدت أهمية الالتزام بالإجراءات التي حددتها الجهات المختصة لمنع انتشار فيروس كورونا.

وأشارت إلى ارتفاع عدد الحاصلين على الجرعة المعززة من لقاح كورونا، حيث من المتوقع أن يصل عدد الجرعات المعززة التي تم تقديمها إلى أفراد المجتمع إلى مليون جرعة خلال اليومين القادمين، ولفتت إلى أن الأشخاص المؤهلين للحصول على الجرعة المعززة، هم كل شخص يبلغ 12 عامًا فأكثر مضى 6 أشهر على حصوله على الجرعة الثانية من لقاح كورونا. وشددت على أن الصحة لم تتلقَّ أية بلاغات بشأن تعرّض أحد الحاصلين على الجرعة المعززة لأعراض خطيرة.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
6
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button