additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

📌 Featured🇶🇦 DOHA

David Beckham Attends Opening of Generation Amazing Community Club in Lusail

ديفيد بيكهام يشارك في افتتاح نادي الجيل المبهر بمدينة لوسيل

QNA

Doha: Football legend David Beckham attended the launch of a new Generation Amazing Community Club on Qatar National Sports Day 2022. Located in Lusail, the city that will host the FIFA World Cup Qatar 2022 final on Dec.18, the club will provide sporting and educational activities for young people, it will also teach key life skills like communication, organization, teamwork and leadership while aiming to promote gender equality and inclusiveness.

Former England captain Beckham, who represented his country at three FIFA World Cup tournaments, was the special guest at the opening and took part in a host of football activities and observed literacy classes and art workshops.

“Community clubs like this one have the potential to change young peoples lives,” said Beckham. “It is great to be here today to see the valuable work that Generation Amazing are doing. I have no doubt that this facility will help young people achieve their goals.”

Generation Amazing is a FIFA World Cup Qatar 2022 legacy programme active in countries around the world, including Qatar, India, Jordan, Lebanon, Myanmar, Nepal, Oman, Pakistan, the Philippines, Rwanda and Uganda. It has built more than 30 football pitches in under-privileged communities, with those facilities now being turned into community clubs. Generation Amazing has positively impacted more than 725,000 people since its launch in 2010.

Located at the Al Egla Training Facility, the new club will provide various football, educational and art programmes designed to positively impact the Lusail community. Some of the activities will be for females only while others will focus on improving peoples mental health. Lusail Sports Club will support the delivery of some programmes.

The opening of the club was attended by a host of famous people, including Qatar Legacy Ambassadors Khalid Salman, Adel Khamis and Mohammed Sadoon.

“Our community clubs will ensure a positive legacy for generations to come in relation to Qatars hosting of the FIFA World Cup,” said Generation Amazing Programmes Director, Nasser Al Khori.

“This new facility in Lusail is based on our model of social cohesion. It will welcome everyone and help them learn, be creative and work towards building a more inclusive community. In line with our goals, the club will act as a catalyst towards gender equality and inclusiveness, using football to teach key life skills such as communication, organisation, teamwork and leadership.”

Technical Director of Lusail Sports Club, Ciaran Kelly, said: “Together, Lusail Sports Club and Generation Amazings synergy will create development programmes, expanding further opportunities for all ages, both male and female, in the Lusail community. Understanding the needs of our youth is vitally important when delivering our growth development programmes. Our vision and strong partnership with Generation Amazing will ensure the highest standard deliverables possible in Qatar.”

While the club will cater for all ages, its activities will be focused on young people. Generation Amazing youth delegates a group of young people trained in topics related to the United Nations Sustainable Development Goals, will play a key role in setting the agenda for activities.

The club provides youth with many football activities, educational and artistic programs that have a positive impact on the community of Lusail City, and some activities have been allocated exclusively to females, while other activities focusing to improve the mental health of individuals.

Generation Amazing plans to launch more community clubs in Qatar and around the world as it edges closer to its goal of positively impacting 1 million people by the end of the year.

قنا

الدوحة: شارك نجم كرة القدم الإنجليزية السابق ديفيد بيكهام في افتتاح نادي الجيل المبهر المجتمعي بمدينة لوسيل، وذلك ضمن الفعاليات التي ينظمها برنامج المسؤولية المجتمعية باللجنة العليا للمشاريع والإرث .

ويقع النادي المجتمعي الجديد في مدينة لوسيل، التي تحتضن أكبر ملاعب كأس العالم FIFA قطر 2022 ، والذي سيشهد نهائي البطولة في 18 ديسمبر المقبل ويوفر النادي أنشطة رياضية وتعليمية للشباب، إضافة إلى تعليم المهارات الحياتية الأساسية.

وحل قائد منتخب إنجلترا السابق ديفيد بيكهام، الذي شارك مع منتخب بلاده في ثلاث نسخ من كأس العالم، ضيفا خاصا خلال افتتاح النادي، كما شارك في عدد من أنشطة كرة القدم، وتابع ورش العمل الفنية، بالإضافة إلى دروس تعليمية في اللعبة.

وأعرب بيكهام، في تصريحات، عن سعادته بالمشاركة في فعالية افتتاح النادي، والتعرف عن كثب على الجهود الكبيرة للجيل المبهر والمبادرات التي يطرحها، قائلا إن “الأندية المجتمعية تتميز بتوفير الكثير من الفرص الواعدة التي تسهم في تنمية قدرات وإمكانيات الشباب وتغيير حياتهم نحو الأفضل، وهذا النادي سيساعد الشباب على تحقيق أهدافهم”.

من جانبه أكد السيد ناصر الخوري، مدير إدارة البرامج في الجيل المبهر، أن الأندية المجتمعية تتضمن بناء إرث مستدام لاستضافة قطر لبطولة كأس العالم، بما يعود بالنفع على الأجيال المقبلة لأعوام طويلة بعد إسدال الستار على منافسات البطولة نهاية العام الجاري، لافتا إلى أن النادي الجديد في مدينة لوسيل يرتكز على المبادئ الأساسية للجيل المبهر والتي تهدف إلى تعزيز الإدماج الاجتماعي، والترحيب بجميع أفراد المجتمع ومساعدتهم على التعلم والإبداع والعمل من أجل بناء مجتمعات أكثر شمولية.

كما أشار إلى أن النادي المجتمعي سيقوم بدور مهم لتمكين الشباب من الجنسين والإدماج الاجتماعي، وذلك عبر الاستفادة من كرة القدم لتعليم الشباب مهارات حياتية أساسية، مثل التواصل الفعال والتنظيم والعمل الجماعي والقيادة، بما يتوافق مع أهداف البرنامج.

ومن المقرر أن يشهد نادي الجيل المبهر المجتمعي عددا من البرامج الخاصة ينظمها بالتعاون مع نادي لوسيل الرياضي، بما يعود بالفائدة على أفراد المجتمع في المدينة.

وفي هذا السياق، أكد سياران كيلي، المدير الفني لنادي لوسيل الرياضي، أن تعاون النادي مع الجيل المبهر سيقدم برامج من شأنها تنمية مهارات الأفراد، وتوفير المزيد من الفرص لجميع الأعمار من الجنسين في مجتمع مدينة لوسيل، مشيرا إلى أن فهم احتياجات الشباب يعد أمرا بالغ الأهمية في مرحلة إعداد البرامج التي تستهدف تطوير مهارات أفراد المجتمع، ومؤكدا أن الرؤية والشراكة القوية التي تجمع النادي مع الجيل المبهر ستضمن تحقيق الأهداف المنشودة للشباب في قطر.

وعلى الرغم من أن النادي يخدم جميع الفئات العمرية، إلا أن أنشطته تستهدف بشكل خاص فئة الشباب، حيث سيسهم أعضاء الجيل المبهر من الشباب، الذين تلقوا تدريبا متخصصا في القضايا المتعلقة بأهداف الأمم المتحدة للتنمية المستدامة، بدور رئيسي في وضع جدول أنشطته.

وحضر افتتاح النادي، سفراء اللجنة العليا للمشاريع والإرث السادة خالد سلمان، وعادل خميس، ومحمد سعدون الكواري، ويوفر النادي للشباب العديد من أنشطة كرة القدم، والبرامج التعليمية والفنية ذات الأثر الإيجابي على مجتمع مدينة لوسيل، كما جرى تخصيص بعض الأنشطة حصريا للإناث، فيما تركز أنشطة أخرى على تحسين الصحة النفسية للأفراد.

يشار إلى أن الجيل المبهر يقدم مبادرات وأنشطة في العديد من دول العالم، من بينها قطر والهند والأردن ولبنان وميانمار ونيبال وعمان وباكستان والفلبين ورواندا وأوغندا. كما نجح البرنامج في إنشاء أكثر من 30 ملعبا لكرة قدم في المجتمعات الأقل حظا، ويجري تحويل هذه المرافق حاليا إلى أندية مجتمعية.

وتمكن البرنامج منذ تأسيسه في عام 2010 حتى الآن من الوصول إلى أكثر من 725 ألف مستفيد.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button