additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

Police SC, Al Arabi Secure Wins in General Men’s Volleyball League

فوز الشرطة والعربي ضمن الدوري العام للكرة الطائرة

QNA

Doha: Police SC and Al Arabi teams defeated Al Wakrah and Al Shamal in the two matches that were held this evening, at the conclusion of the 13th round of the general mens volleyball league competitions for the 2021/22 season, at the Volleyball Federation Hall.

Police SC succeeded after defeating Al Wakrah (3-0) in maintaining the second place in the league with 35 points, while Al Wakrah remains in third place with 25 points.

Al Arabi also managed to win over Al Shamal (3-0) to raise its score to 22 points in fifth place, and Al Shamal remains in tenth place with 4 points.

At the end of the 13th round, Al Rayyan remains at the top of the standings with 39 points, and Police SC, Al Wakrah and Al Ahli maintained their presence in the semi-finals, with places from second to fourth, respectively.

قنا

الدوحة: حقق فريقا الشرطة والعربي الفوز على الوكرة والشمال في المباراتين اللتين أقيمتا مساء الأمس، في ختام الجولة الـ13 من منافسات الدوري العام للكرة الطائرة للرجال للموسم 2021 / 2022، المقامة جميع مبارياته على صالة الاتحاد القطري للعبة.

ونجح الشرطة بفوزه على الوكرة بنتيجة (3 – صفر) في المحافظة على المركز الثاني في الدوري برصيد 35 نقطة بفارق 4 نقاط عن الريان المتصدر، وبخسارته يبقى الوكرة في المركز الثالث برصيد 25، وجاءت أشواط المباراة بواقع /25 – 21، و25 – 20، و30 – 28/.

كما نجح العربي في تحقيق الفوز على الشمال بنتيجة (3 – صفر) بواقع الأشواط /25 -18، و25 – 10، و25 – 22/، ليرفع رصيده إلى 22 نقطة في المركز الخامس، ويبقى الشمال في المركز العاشر بـ4 نقاط.

وبنهاية الجولة الـ13 يظل الريان في صدارة الترتيب برصيد 39 نقطة كما حافظ كل من الشرطة والوكرة والأهلي على التواجد ضمن المربع الذهبي بحصولهم على المراكز من الثاني وحتى الرابع تواليا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button