additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🐎Various

QMMF Modifies Qatar International Rally Program

اتحاد السيارات يدخل تعديلات على برنامج رالي قطر الدولي

QNA

Doha: The Qatar Motor & Motorcycle Federation (QMMF), has announced it has made some minor changes to the program and schedule of the Qatar International Rally, the second round of the Middle East Rally Championship for the current year, which will be held for a period of three days and will witness the participation of 14 teams and competitors from 13 countries.

The QMMF said, in a statement, that the participants will compete in 12 speed stages on gravel tracks across Qatar, and a local tour will be held in conjunction with the international rally.

The statement added that the international teams participating in the Qatar Rally began to flock to the capital, Doha, in preparation for participating in the competitions.

The QMMF will adopt a new testing phase next Thursday, instead of the traditional short demonstration phase, and the international crews will have a greater opportunity to adjust the settings of their cars at the weekend and provide greater media coverage, thus, the distance of the speed stages has been reduced to 212 km, while keeping the six stages that are repeated twice on Friday and Saturday as it is.

The testing stage is scheduled to continue Thursday in the Al Khor area north of Lusail for two hours, to start at 14.30 local time, and it precedes the press conference dedicated to the start of the rally (18.45) and then the launch ceremony (19.30) at the Lusail International Circuit, which hosted last years round of the Formula 1 World Championship.

قنا

الدوحة: أعلن الاتحاد القطري للسيارات والدراجات النارية عن إدخال بعض التعديلات الطفيفة على برنامج والجدول الزمني لرالي قطر الدولي، ثاني جولات بطولة الشرق الأوسط للراليات للعام الحالي، والذي يقام لفترة ثلاثة أيام ويشهد مشاركة 14 فريقا ومتنافسا من 13 دولة.

وقال الاتحاد، في بيان له، إن المشاركين سيخوضون غمار 12 مرحلة خاصة بالسرعة على مسارات حصوية في مختلف أنحاء قطر، كما ستقام جولة محلية بالتزامن مع الرالي الدولي.

وأضاف أن الفرق الدولية المشاركة في رالي قطر، بدأت في التوافد إلى العاصمة الدوحة تمهيدا للمشاركة في المنافسات.

ويعتمد الاتحاد القطري مرحلة تجارب جديدة ظهر الخميس المقبل عوضا عن المرحلة الاستعراضية التقليدية القصيرة، وستحصل الأطقم الدولية على فرصة أكبر لضبط إعدادات سياراتهم في عطلة نهاية الأسبوع وتوفير تغطية إعلامية أكبر.

وبالتالي، تم تقليص مسافة المراحل الخاصة بالسرعة إلى 212 كلم، مع الإبقاء على المراحل الست التي تتكرر مرتين يومي الجمعة والسبت على حالها.

وستكون الأطقم قادرة على المرور عبر تلك المراحل الحصوية خلال يومين من الاستطلاع وتحديدا الثلاثاء والأربعاء.

ومن المقرر أن تستمر مرحلة التجارب يوم الخميس في منطقة الخور شمال لوسيل لمدة ساعتين على أن تنطلق في تمام الساعة 14.30 بالتوقيت المحلي، وهي تسبق المؤتمر الصحفي المخصص لانطلاقة الرالي (18.45) ثم حفل الانطلاق (19.30) في حلبة لوسيل الدولية التي استضافت العام الماضي جولة من بطولة العالم للفورمولا-1.

ويبدو السائق الإيرلندي الشمالي كريس ميك الذي يقيم في أندورا مصمما على سحب البساط من تحت قدمي السائق القطري ناصر صالح العطية المتوج بلقب رالي بلاده 15 مرة.

وضمن السياق ذاته، أوضح كريس ميك سائق فريق سيتروين السابق، أنه سعيد للعودة من أجل المشاركة في قطر من جديد، لافتا إلى أنه مر عام منذ جلوسه للمرة الأخيرة خلف مقود سيارة رالي في حدث تنافسي، والذي كان رالي قطر 2021.

وقال ميك، في تصريح صحفي، إن رالي قطر من الأحداث التي تثير اهتمامه كثيرا، خاصة أنه هو أشبه برالي صحراوي وبالتأكيد يختلف عن سائر الراليات التقليدية في أوروبا.

وأضاف السائق الفائز بخمسة راليات عالمية، أنه بعد مشاركته في رالي داكار 2021، كان حريصا على استكشاف المزيد من الصحراء، حيث يستخدم عينيه أكثر لقراءة التضاريس، معتبرا أن الذهاب إلى أرض ناصر العطية والتنافس معه يمثل تحديا كبيرا، وأنه أمر يستمتع به، وبعد ما تعلمه العام الماضي، يريد أن يعود ويستخدم هذه المعرفة جيدًا.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button