additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🌍 World

Ukraine Reveals that Chances of Diplomatic Solution are “Much Greater”

أوكرانيا تكشف عن وجود أمل لحل دبلوماسي في أزمتها مع روسيا

QNA

Kiev: Ukraine revealed that the chances of reaching a “diplomatic solution” to its crisis with Russia are “much greater” than the risks of heading towards a military “escalation” between them.

Adviser to the Ukrainian President Mykhailo Podolyak said in statements yesterday that “the chances of finding a diplomatic solution to reduce the escalation are much greater than the threat of a new escalation,” although he indicated that the process of mobilizing the Russian army has continued to a large extent near the Ukrainian border since last spring.

He considered that Russia is carrying out large-scale shifts, maneuvers and moving military equipment, “to put great psychological pressure on Kiev,” noting that his country and its Western allies must “always be 100 percent ready for all scenarios.

Meanwhile, US officials have stated that their country’s intelligence has not determined whether or not Russian President Vladimir Putin has made the decision to go on the offensive, and that he wants all possible options in front of him, from a partial invasion of the separatist enclave of Donbass to a full invasion, They warned that “if Putin decided to invade Ukraine, his forces could encircle the Ukrainian capital Kiev and oust President Volodymyr Zelensky within 48 hours.”

The same officials also warned that “the conflict will have a great human cost.”It may cause the deaths of between 25,000, 50,000 civilians and between 5,000 and 25,000 Ukrainian soldiers, and between 3,000 and 10,000 Russian soldiers, as well as cause an influx of between one and five million refugees, especially to Poland.

US intelligence estimated that Russia actually possesses 70 percent of the force needed to carry out a large-scale invasion of Ukraine, indicating that it could also have sufficient capacity (ie 150,000 soldiers) to carry out an attack within two weeks.

قنا

كييف: كشفت أوكرانيا عن وجود فرص للتوصل لـ”حل دبلوماسي” لأزمتها مع روسيا “أكبر بكثير” من مخاطر التوجه نحو “تصعيد” عسكري بينهما.

وقال السيد ميخايلو بودولياك، مستشار الرئيس الأوكراني، في تصريحات يوم أمس، إن “فرص إيجاد حل دبلوماسي لخفض التصعيد أكبر بكثير من التهديد بتصعيد جديد”، رغم إشارته إلى تواصل عملية حشد الجيش الروسي على نحو كبير قرب الحدود الأوكرانية منذ الربيع الماضي.

واعتبر أن روسيا تنفذ مناوبات واسعة النطاق ومناورات وتحريك معدات عسكرية، “لممارسة ضغط نفسي كبير على كييف”، لافتا إلى أنه وجب على بلاده وحلفائها الغربيين أن “يكونوا مستعدين دائما لكل السيناريوهات بنسبة 100 بالمئة”.

في غضون ذلك، ذكر مسؤولون أمريكيون أن استخبارات بلادهم لم تحدد ما إذا كان الرئيس الروسي فلاديمير بوتين قد اتخذ قرار الانتقال إلى الهجوم أم لا، وأنه يريد أن تكون كل الخيارات الممكنة موجودة أمامه، من الغزو الجزئي لجيب /دونباس/ الانفصالي إلى الغزو الكامل، محذرين من أنه “إذا قرر بوتين غزو أوكرانيا، فبإمكان قواته تطويق العاصمة الأوكرانية كييف وإطاحة الرئيس فولوديمير زيلينسكي في غضون 48 ساعة”.

كما نبه المسؤولون ذاتهم من “أن النزاع ستكون له كلفة بشرية كبيرة إذ قد يسبب مقتل ما بين 25 وخمسين ألف مدني، وما بين خمسة آلاف و25 ألف جندي أوكراني، وما بين ثلاثة آلاف وعشرة آلاف جندي روسي، فضلا عما يمكن أن يسببه من تدفق ما بين مليون وخمسة ملايين لاجئ، خصوصا إلى بولندا”.

تجدر الإشارة إلى أن الاستخبارات الأمريكية قدرت امتلاك روسيا فعليا 70 بالمئة من القوة اللازمة لتنفيذ غزو واسع النطاق لأوكرانيا، موضحة أنه يمكن أيضا أن يكون لديها القدرة الكافية (أي 150 ألف جندي) لتنفيذ هجوم خلال أسبوعين.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button