additional reading tokyo hot busty aubrey kate on massage table. european babe gets licked. phim heo angelina valentine tattooed vixen. http://desigirlsfuckvidz.com

🇶🇦 DOHA

Giant mural by Argentine artist Martin Ron inaugurated at Katara

تدشين جدارية محيط في السماء للفنان الأرجنتيني مارتن رون في كتارا

QNA

Doha: A giant mural by Argentine artist Martin Ron was inaugurated at the Cultural Village Foundation – Katara on Saturday evening, in cooperation with the Embassy of the Argentine Republic in Doha.

The Argentine artist took the facade of Building No. 41 opposite the waterfront of Katara to create his huge mural called “Ocean in the Sky”.

Commenting on the occasion, General Manager of Katara Dr. Khalid bin Ibrahim Al Sulaiti told Qatar News Agency that Katara always chooses the main building facades to implement works that have artistic value, noting that this time the facade of Building No. 41 overlooking the seashore was chosen in an indication of the environmental damage that marine organisms are exposed to due to throwing plastic bags in the sea.

For his part, Ambassador of the Argentine Republic to Qatar HE Marcelo Gilardoni said in a statement to QNA that this is the second artwork implemented in cooperation with Katara after the Oryx mural, which was also created by artist Martin Ron, noting that its message is expressive in urging the preservation of the marine environment.

Ambassador Gilardoni praised the pioneering cultural roles of Katara, its work to bring people together, and its great efforts in the service of art and culture.

Martin Ron told QNA that this is his second artwork in Katara after the Oryx mural which celebrates the Qatari heritage in an Argentine eye, adding that the place chosen for the new mural is expressive as it overlooks Katara Beach, and it sends a message to everyone to protect the planet from pollution.

Noor Shahdad, Corporate Communications Manager at QTerminals which sponsored the mural, said the sponsoring this artwork is part of the company’s strategy in support of environmental sustainability and spreading environmental awareness among the public, adding that the company is keen on this in its management of Hamad Port and other ports managed by the company, through the use of the latest environmentally friendly technology equipment such as locomotives, cranes and others for preserving the marine environment. 

قنا

الدوحة: جدارية فنية كبيرة الحجم تزيّنت بسمكة عملاقة بحجمها الواقعي ترنو إلى السماء من قاع البحر.. لكن ضخامتها وعنفوانها سرعان ما يضمحلّ وينمحي بسبب ما جنت يد الإنسان من إلقاء المخلفات والأكياس البلاستيكية في البحار والمحيطات هذا ما تعبر عنه الجدارية التي نفذها الفنان الأرجنتيني مارتن رون.

واتخذ الفنان الأرجنتيني، واجهة المبنى رقم 41 المقابلة للواجهة البحرية للحي الثقافي /كتارا/ لتنفيذ جداريته الضخمة الموسومة بـ/محيط في السماء/، والتي تم تدشينها مساء اليوم، بالتعاون بين الحي الثقافي /كتارا/ وسفارة جمهورية الأرجنتين بالدولة، وبرعاية من شركة / كيوتيرمنلز/ القطرية المتخصصة بإدارة وتشغيل الموانئ.

وقال الدكتور خالد بن إبراهيم السليطي مدير عام كتارا لـ/قنا/، إن كتارا دائما ما تختار واجهات المباني الرئيسية من أجل تنفيذ أعمال تكون لها قيمتها الفنية، لافتا إلى أنه في هذه المرة تم اختيار واجهة المبنى رقم 41 المطلة على شاطئ البحر في دلالة على ما تتعرض له الكائنات البحرية من أضرار بيئية بسبب رمي الأكياس البلاستيكية في البحر، وأن الهدف هو نشر الوعي البيئي لدى الجميع.

من جهته، قال سعادة السيد مارسيلو جيلاردوني سفير جمهورية الأرجنتين لدى الدولة، في تصريح مماثل لـ/قنا/، إن هذا العمل الفني هو الثاني الذي يتم تنفيذه بالتعاون مع /كتارا/ بعد جدارية المها والتي نفذه الفنان مارتن رون، لافتا إلى أن رسالتها معبرة، في الحث على المحافظة على البيئة البحرية.

وأشاد جيلاردوني بما تقوم به المؤسسة العامة للحي الثقافي /كتارا/ من أدوار ثقافية طلائعية، والعمل على التقريب بين الشعوب، وما تقدمه من مجهود كبير في خدمة الفن والثقافة.

بدوره، قال الفنان مارتن رون في تصريح لـ/قنا/: “هذا هو العمل الثاني الذي أنفذه في كتارا بعد جدارية /المها/ التي تحتفي بالتراث القطري بعين أرجنتينية، وهذا المكان الذي تم اختياره معبّر، كونه يطلّ على شاطئ كتارا، وهي رسالة للجميع لحماية كوكبنا من التلوث، حيث عمدت على اختيار الأبعاد الحقيقية لهذا النوع من الكائنات البحرية، واخترت في تنفيذه الأسلوب الواقعي”.

من جهتها أوضحت السيدة نور شهداد مدير الاتصال المؤسسي في شركة /كيوتيرمنلز/ في تصريح لـ/قنا/ أن رعاية هذا العمل الفني، هو جزء من استراتيجية الشركة الداعمة للاستدامة البيئية ونشر الوعي البيئي لدى الجمهور، وأضافت بأن الشركة تحرص على ذلك في إدارتها لميناء حمد والموانئ الأخرى التي تديرها الشركة من خلال استخدام أحدث المعدات التكنولوجية الصديقة للبيئة مثل القاطرات والرافعات وغيرها من أجل الاستدامة والحفاظ على البيئة البحرية.

جدير بالذكر، أن مارتن رون، هو فنان شارع من بوينس آيرس من أشهر عشرة فنانين في العالم، وقدم رسومات في عدد من المدن العالمية مثل لندن وموسكو وغيرها، حيث تخصص في إنجاز جداريات كبيرة ملهمة، تتميز أعماله بإعطاء الشعور الواقعي بينما في الوقت نفسه تحتوي أعماله على صور خيالية ملهمة فعلا، كما أنه معروف بأصالة أعماله، وشارك في العديد من المسابقات والمهرجانات حول العالم.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

wild fingering with love tunnel fucking.website
free xxx
sextop yaela vonk and kyla.

Back to top button